Ik heb een probleempje met warrock. ik heb een maand geleden windows overnieuw geinstalleerd en daarvoor werkte warrock altijd. maar sins die tijd. start warrock wel op. maar als je op een server klikt. dan kun je kiezen uit 3 games. urban etc... als je daarop klikt loopt de hele game vast. dus dan gebeurt er niks meer. Ik heb hem al geprobeerd overnieuw te installeren, firewall&virusscan uit, nieuwe account, patch, pb update alleen niks helpt.
Probleem opgelost. kan een slotje op;)
09 oktober 2007 18:55
leviathan
Wat had je wel v??r de herinstall, maar niet meer erna? Dat is de grote vraag waar waarschijnlijk ook het antwoord in schuilt. Drivers etc. allemaal in orde?
09 oktober 2007 20:15
unknown
jep. heb een compaq pc. dus heb hem gewoon via herstelpartitie hergeinstalleerd. en daar staan alle compaq drivers etc op. windows is geupdate. verder is er niks veranderd. ja een andere virusscan. maar ook als ik die compleet uitschakel ( inclusief in processen, services etc.) heb ik het probleem nogsteeds
Ehm Luccey, als hij een Compaq/HP heeft, gaat de live update van MSI niet veel uithalen lijkt me. :|
14 oktober 2007 20:57
luccey
waarom niet?
hij heeft een MSI mobo ;)
14 oktober 2007 21:06
unknown
msi update gaf geen updates.
hp/compaq updater gaf ook geen updates
keb me graka net naar de nieuwste versie geupdate
keb warrock ook gepatcht
punkbuster geupdate
en nog werkt hij niet
14 oktober 2007 21:16
luccey
heb je van je netwerkkaart wel de nieuwste driver?