Ik heb B&W 2, ben zelfs bij System Requirements Lab gaan checken, en ik heb Zelfs Recommended gehaald met gemak, alle balkjes vol behalve Graka, die maar tot de 1 na laatste..
Toch Hapert het spel de hele tijd, en moet ik 'm op de laagste settings spelen :S
Hetzelfde heb ik met CoD2, NFS Carbon enz..
Mijn vraag, Waarom?? :O
EDIT:
Komt dus door: PCI-E slot werkt maar op 1x speed ipv x16!
07 oktober 2007 20:37
sjz
Het klinkt nogal dom, maar het ligt vaak aan de drivers.
Zelfs als je ervan overtuigd ben dat je de juiste en recentste drivers hebt, zou ik dit toch proberen:
[*] Verwijder de oude drivers
[*] Download & installeer de nieuwe drivers
Ook als er sindsdien geen nieuwe updates zijn uitgebracht, zou ik die stap volgen. Wie weet helpt het je wel.
07 oktober 2007 20:39
bj farmore
Welke kaart heb je nu dan??.. de 7300gs of de 8600. De 7300 is niet echt geweldig en zul je de instellingen wel laag moeten houden.
07 oktober 2007 20:40
arjan_sa
@Sjz, dat heb ik al gedaan vandaag;)
Misschien met een Deleting tool?
(nu heb ik de 7300GS, maar waarom krijg ik dan alles helemaal vol bij Graka op 1 na?? :S)
07 oktober 2007 20:41
sjz
7300 is g??n game-monster nee, maar het is wel voldoende voor B&W en CoD2. Ik heb zelf ook deze videokaart Bj.
Hmm, maar wel vreemd dan. :s Meestal is het dan gewoon een drivertje... Maar dat kan haast niet gezien je die stap al gedaan hebt.
07 oktober 2007 20:42
bj farmore
Dat van die streepjes weet ik echt niet, misschien is die nog neit echt geupdate aan de laatste videokaarten:S... ik weet het niet. Maar wat ik wel weet dat het geen overtuigende gamerskaart is, je zult het er denk ik wel mee kunnen spelen maar verwacht er niet veel van.
EDIT: @sjz Ik weet ook wel hoe die presteert, aangezien ik nog BF2 op een FX5200 heb gespeeld moet die kaart het wel aan kunnen, maar misschien heb arjan_sa de instellingen te hoog staan. Omdat die misschien er te veel van verwachte vanwege system requirments lab;).
07 oktober 2007 20:43
arjan_sa
ik zit nu op laagste settings, terwijl m'n neef (laptop) met de 7400 terwijl hij gewoon alles op hoog heeft staan...
Kan het eraan liggen dat ik 64bit heb?:'( Dat zou echtK*T zijn.. ik wist pas een maand of 2 geleden dat ik dat had...
P.S. Over dat drivertje, ik heb ontdekt, toen ik de kaart in de PC deed, en niet updatte werkte alles wel redelijk, vooral B&W2, maar sinds die update is alles trager, en ik kan niet meer terug gaan naar vorig stuurprogramma omdat ik al 3x heb geupdate.. dan wist'ie kennelijk de vorige :S
07 oktober 2007 20:44
sjz
Alleen als je besturingssysteem ook x64 is.Dan zou het er misschien wel aan kunnen leggen, al ben ik daar niet zo zeker van eigenlijk.
07 oktober 2007 20:47
arjan_sa
kan ik dan een x32 op m'n pc doen, zou het dan ook nog werken?
Als dat zou kunnen zou het geweldig zijn, ja ik heb idd x64 en vista, niet de ultieme game combi..:(
07 oktober 2007 20:48
bj farmore
Ehm.. volgens mij kun je toch wel 32bits programma's draaien op een 64bits-systeem, correct me if i'm wrong. Maar of CoD2 wel compitabel is met vista zou ik me meer zorgen over maken, maar dat weet ik dus niet zeker.