de 8800GT komt 29okt volgens het bericht:) tis nu ff afwachten op de site voor meer info
03 oktober 2007 19:27
andredrummer
Ik zou voor de ATI gaan joh! ATI is goed op het HD gebied, wat nu toh wel een must word!
Verder even een tip:
De Ati heeft actieve koeling (veel geluid) wat met de 8600 niet zo is (passief)
03 oktober 2007 19:51
arjan_sa
@Andredrummer, Ik ben helemaal niet bekend met ati, zou je mij misschien op weg willen helpen?
Welke zou goed kunnen passen bij mijn Requests?
Oowja, ik keek ff:
Mijn voeding:
350 watt (Max 400)
3,3V
12,2V2
En er stond ook ergens (Piek 270Watt)???
Nouja, ik weet genoeg over m'n voeding! Ff in Hardware profiel invullen
03 oktober 2007 19:54
masterwillems
[quote=88266]
ook een mening post van niks...hij wilt een nvidia 8600 en dan vraagt hij voor ons nog wat advies, het advies is hem gegeven en hij heeft al een beslissing gemaakt, trouwens de ati kaarten zijn zins de hd serie een beetje naar mid-range geschoven, de beste ati kaart (ati HD2900XTX) kan niet eens de 8800GTX bij houden (maar wel de 8800GTS).
en of het passiefe koeling is of actieve koeling dat ligt aan de fabrikant.
[offtopic]en je size staat niet goed.[/offtopic]
edit: @ arjan ik zou kijken voor een 500 watt voeding (of 450) van een A merk, de volgende lijstje is een A merk:
Corsair
Be Quiet
Antec
Thermaltake
Coolermaster
de voeding is een belangrijk onderdeel van je systeem en mag je niet onderschatten.
03 oktober 2007 19:55
arjan_sa
Maar kan ik nog verder gaan met deze voeding als ik een 8600 wil?
03 oktober 2007 20:03
andredrummer
[quote=88269]
srry maar ik snap je post niet helemaal...
als de TS graag een stille pc wil hebben kan hij toch beter voor de 8600 silent gaan?
En als de TS graag zijn beeld op een hd tv (of zoiets) wil gaan aansluiten kan hij misschien beter de ATI nemen?
wat was er fout aan mijn post?
03 oktober 2007 20:26
masterwillems
ati is helemaal niet beter in HD, de HD serie suport HD net zoveel als de 8 serie van nvidia en niet meer en tja als hij een stille pc wilt dan kan hij beter voor een silent versie gaan, maar dan is het nog de vraag hoe stil wil je hem hebben aangezien een kast ook belangrijk is als je een stille pc wilt hebben.
03 oktober 2007 20:32
arjan_sa
het hoeft HELEMAAl niet stil van mij, ik heb al een drukke luide ventilator.. dus doe mij maar ouderwetse Harde kabaal(A)
De Nvidia heeft ook beter drivers dacht ik?
Doe mij maar de 8600GTS of de 8800GT, Dankjullie wel voor al jullie posts!!
Ik ga zelf zoeken waar'ie het goedkoopste kan
Thnx again
Ik ga in de herfstvakantie mijn Kast helemaal pimpen!:D