Maar ik weet niet waar ik naar zou moeten kijken, de Graka moet een jaartje mee.. En ik zie dat de EAH2600XT beter is qua snelheid, maar issie ook beter qua grafische "mooiheid?"
Ik heb Vista, dus ik wil een DX10 kaart...
Zijn er misschien andere mogenlijkheden??
Ik weet niet waar ik naar moet kijken om te zien offie goed is of niet..
Help?
30 september 2007 17:47
unknown
ik zou voor de EAH2600XT/HTDP gaan. die heeft dan misschien wel minder geheugen. maar wel bijna de dubbele kloksnelheid
30 september 2007 17:49
arjan_sa
Ik zie dat de 8600GTS er ook nog is, beter dan de 8600GT..
Maar ik zie iets over een Voedingskabeltje die niet wordt meegeleverd??
Ik snap er egt niks van...
30 september 2007 18:00
kazmi
Het voedings kabeltje zal waarschijnlijk gaan over een verloopstukje tussen de Graka en de voeding. Dit begrijp ik niet helemaal, omdat de 8600GTS gewoon stroom kan krijgen via het PCI slot.
In ieder geval zou ik gaan voor de 8600GTS
30 september 2007 18:16
arjan_sa
Oke, bedankt, ik denk ook dat ik daarvoor ga..
Maar misschien ook de GTX(A)
Na al die reviews.. De GTX werkt perfect op hoge resoluties...
En dat is juuist wat ik wil(A)
Ehm, volgens mij bestaat een 8600GTX niet hoor :p
Ik zou voor de 8600GTS gaan
03 oktober 2007 18:10
arjan_sa
Oke, ik heb er 1 gevonden maar het is een 8600GT
met 1024 aan geheugen!!
Maakt't veel uit of'ie 512 heeft of 1 gig??
03 oktober 2007 18:48
masterwillems
omdat het een kaart is waarvan de interface voor 512 is gemaakt (of mischien zelfs 256mb) zal hij waarscheinlijk minder snel werken, maar door de extra ram is hij wel beter ondersteund in hogere resoluties en zal hij meer textures kunnen laden wat weer een performance winst is.
zelf ben ik er alleen niet echt een fan van om een kaart te kopen die een geheugen heeft wat hoger is dan waarvoor hij eigenlijk bedoeld is, mede omdat hij dan iets langzamer word. maar het is jou beslissing.
03 oktober 2007 18:53
luccey
kun je de specs en/of de website waar je 'm gevonden hebt even zeggen?
Dus het zal m'n kaart langzamer maken, tja dan ga ik maar denk ik voor de GTS?
Met langzaam, ik speel spellen zoals Black and White/NFS Carbon, soms CSS in 1650 bij 1024 het liefst
Kan dat met deze kaart?
Op hoogste settings dan, NFS Carbon lukt al bij m'n vriend op hoogste settings ;)
[edit]
Wat is het verschil tussen Golden Sample en gewoon een kaart? Kijk op de link, bij de 8600 GTS staat er bij 1tje Golden Sample??:S