Hoi, ik heb vandaag fifa 08 gekocht. Ik heb het geinstalleerd, en toen ik aan het spelen was waren sommige dingen erg raar. Alsof de 3d niet goed werkte. Als videokaart heb ik ATI 9550 deze moet het volgens de achterkant aankunnen. Dus ik heb geprobeerd om de nieuwste drivers te downloaden, maar dat lukt niet goed. Dus wie weet ik wat ik hiermee doen moet ??
28 september 2007 21:44
etienne
Knarf maak even een printscreen van het probleem in het spel en post die afbeelding dan even hier;)
weet je zeker dat op de achterkant 9550 staat en niet bijv. 9500? klein verschil in getallen maar kan veel uitmaken (weet niet of de 9500 bestaat, maar als voorbeeld)
28 september 2007 21:47
knarf
Er staat Ati Radeon 8500 of hoger, en 9550 is toch hoger !
Maak zo een printscreen
Ben nu weer die driver aan het downloaden, nu zegt hij dit
[img]http://img65.imageshack.us/img65/9899/naamloosta4.png[/img]
28 september 2007 22:12
bj farmore
Frans?.. heb je die fifa echt legaal of verkeerde taal ingesteld? Daar weet ik de betekenis niet precies van, maar lijkt op iets van: dat FIFA een snellere graka nodig heeft??
Maar iig, dat had ik ook een keer bij GTA SA en dat kwam dus door de drivers. Want met andere drivers (en dus hetzelfde geheugen) wou het opeens een stuk beter.
28 september 2007 22:36
jaspervh
ik had altijd bij gta SA dat de hoofden van de poppetjes niet goed weergegeven werden... na een nieuwe videokaart was dat verholpen