Onszelf
Nike Air Max Command Womens afstemmen op de wereld om ons heen en onszelf is een geschenk dat iedereen deelt die meedoet ... als we luisteren. Een andere naam die ik dit geschenk heb gegeven, is het hebben van een Spidey-Sense. Mijn moeder noemt het "luisteren naar je darmen". Het is een intens, aangeboren
Nike Air Max Command Herren weten. De Spidey-Sense kan zowel extern als intern werken. Hieronder heb ik het toegepast op veiligheid op de vlucht en op het weten waar je bent in je training.
Ik heb me afgevraagd of het geluk is dat ik in meer dan 18 jaar hardlopen en wegen gelukkig nooit een incident heb gehad waarbij ik voelde dat mijn veiligheid gevaar liep. Goede praktijken die al vanaf jonge leeftijd zijn ingebed, houden me alert wanneer dat nodig is en trainen die onderbuikreactie. Er zijn zeker momenten geweest waarop ik me afvroeg, het haar in mijn nek prikkelde en mijn Spidey-Sense
Nike Air Force 1 Damen in overdrive ging. Ik controleerde grof mijn omgeving op zoek naar wat de put in mijn maag teweegbracht en ging naar een plek waar ik me niet gealarmeerd voelde. Als het goed wordt toegepast, kan veiligheid een onderbewuste handeling zijn die men intu?tief doet terwijl ze
Nike Cortez Womens zich door de dag bewegen. Ik geloof in geluk, maar ook dat dit instinct me uit de weg heeft gehouden. Of het nu geleerd of instinctief is, het is belangrijk om elke keer dat we rennen bewust te zijn en vooruit te denken om onze veiligheid te waarborgen.
Wees niet voorspelbaar - Ren elke dag op verschillende tijdstippen. Voer verschillende routes uit. Het voegt afwisseling toe aan uw hardlopen, houdt de activiteit fris en elimineert elke betrouwbaarheid dat u op een bepaald tijdstip of op dezelfde route uit uw huis bent.
Erken mensen als je passeert. Oogcontact maken met iemand, glimlachen en hem laten weten dat je hem ziet, zorgt ervoor dat hij jou ook ziet. Of het nu een vriendelijke hallo is als je van achteren nadert en dan oogcontact als je passeert, of opkijken terwijl je nadert en knikt om iemand te laten weten dat je op de
Adidas Superstar Dámské hoogte bent van hun aanwezigheid. Dit verhoogt het bewustzijn voor iedereen, kan een positief beetje energie toevoegen aan het uitstapje van elke persoon en het vermindert ook de kans dat iemand je binnensluipt of je doet schrikken.
Als je met muziek rent, loop dan met slechts één oordopje, zodat je bewust blijft van je omgeving.
Laat een vertrouwde vriend of familielid weten wat uw beoogde route is en wanneer u verwacht thuis te zijn.
Leer en leer verschillende routes kennen met groepen mensen voordat je solo gaat.
(Social media) Deel uw route nadat u hebt gelopen. Live delen waar je loopt heeft zijn voordelen en is leuk om mensen mee te nemen voor de vlucht, maar helaas laat het je ook blootgesteld. Het is bekend dat je weg bent van je huis en afhankelijk van waar je loopt, kunnen bepaalde routes worden gericht.
Soms ren ik de
Adidas Zx Flux Herren deur uit, afgeleid door het leven en een te gekke lijst. Ik voel de behoefte om me in te drukken tussen deze oproep en dat project en ik weet dat ik me niet zo bewust ben als zou moeten. Op die momenten vertrouw ik op deze instinctieve praktijken om voor me te zorgen als er zich een situatie voordoet. Wanneer ik emotioneel / afgeleid / in mijn hoofd ben en niet in overeenstemming met de daadwerkelijke run, probeer ik ervoor te zorgen dat ik een route volg die ik ken en waar ik me prettig bij voel, ik draag mijn telefoon in geval van nood en probeer erken iedereen die ik passeer. En op een bepaald moment, wanneer ik eindelijk mentaal in de feitelijke fysieke beweging kom, haal ik diep adem en kijk rond om mijn omgeving en mijn vermogen om te bewegen te waarderen.
Ik begon de ochtend in een enigszins verdwaasde paniek, in een poging
Adidas Ultra Boost Mujer alles te verzamelen wat ik nodig had om buiten te zitten in de kou op Staten Island en dan 26,2 mijl terug te rennen naar Manhattan.
Ik werd net voor 6 uur wakker, liet mijn moeder de Alec Baldwin-video met me bekijken en sprong uit bed. Andere marathons, ik heb geprobeerd de warme tijd onder de dekens te verlengen, maar deze keer was ik er klaar voor.
Ik was op een 7:15 veerboot en nam een ??taxi om 6:50 naar de terminal, waardoor het daar in een indrukwekkende 8 minuten van Chelsea kwam. Ik liep alleen naar binnen en was volledig overweldigd. Ik liep naar boven en hoopte dat ik iemand tegenkwam die ik kende. En ja hoor, ik vond Carla en Emilia! We gingen aan boord van de veerboot en Fiona, Steph en hun vriend Russell vonden ons. Ik was zo blij mijn RB's te zien, want we hadden het misschien al gehad om samen te beginnen