haallo een kameraat van mij heeft medal of honor spearhead .. alleen zodra hij het spel gestart heeft sluit het spel zichzelf na enkele secondes weer af..:S ... je kan dus ook niet in het meneu komen ...
weet iemand hier raad mee ??
27 september 2007 13:39
keitaro
Wat voor pc staat het? Hoe is het geinstalleerd? Bevat het spel een (legale) Licentie code? Welk OS heeft de gebruiker, hoe zijn de specs van de game, boekje van game al is open gedaan? Dat allemaal gedaan + legaal EA dan al is gebeld (Medal of Honor was toch van EA?) Compatibiliteits modus al is geprobeerd?
27 september 2007 13:51
timenting
-hij heeft een beter pc dan mij.. ( kan je zien bij profiel ) alles net iests hoger...
-jaaa een legale code..
-os ??
-specs??
-boekje van game heeft ie al heeeeeel vaaak opengedaaan hij heeft het 2 jaar gespeeld maar nu wil hij ineens niet meer starten..
- EA bellen ... geen btg( geen huis tele )
alle modus al geprobeert.. ja ..
27 september 2007 13:54
keitaro
OS = Operating System
Specs = Specificaties pc en game die het nodig heeft.
Als het diezelfde maat is als van je CoD2 probleem, en hij speelt het al beiden zo lang... is er iets niet goed gegaan lijkt mij zo.
27 september 2007 13:56
timenting
ok ...
jaaa spcs zijn wel ok hoor ..
jaa t is dezelde van cod 2..
hij doet het op andere pc
bij hem thuis wel ...
jaa dan is de vraaag wat is dr niet goed gegaan he ??
27 september 2007 13:58
keitaro
Ik denk wat niet goed gegaan is te maken heeft met je OS aangezien andere games ook niet correct werken.
Probeer is toch weer een herinstall van windows en alle hardware driver en firmware updates doen. Mss dat dat wilt helpen.
Plaats anders is een HijackThis file.
27 september 2007 14:01
timenting
ojah .. dat kan ook nog maar herinstal echt geen zin in ... duurt lang ( maar als t niet anders kan tjah )
verder warcraft doet het cmc doe t ...maar dus geeen 1 van MEDAL OF HONER.. tjah .. hmmm
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black] Let een beetje op je spelling![/color][/size]
27 september 2007 14:03
keitaro
Windows herinstallatie lang? Bij mij maar 19 min... Maar oke dat ter zijde.
Andere games behalve CoD2 en Medal of Honors werken? Rest van Windows ook oke? Zo ja, dan mss toch ff kijken bij makers van de game op hun forums, is kijken of er soort gelijk problemen zijn.
27 september 2007 14:06
timenting
jaa andere games werken wel. .. behalfe indd alle MOH en COD2... hmm ik zal even kijken toch bedankt
iemand anders nog sugesties?
27 september 2007 14:07
blacksorcerer
[color=blue]Ja, begin a.u.b eens in fatsoenlijk Nederlands te typen, m?t interpunctie.
Want ik zie nu meerdere topics van je, waarbij wij je best willen helpen, maar je zinnen bestaan uit vele spelfouten en hangen onleesbaar aan elkaar met herhalende puntjes.[/color]
Heeft hij DX9.0 erop staan, en heeft hij ook SP2 en alle updates van Windows ge?nstalleerd?
En de drivers van de videokaart ook?