-
spongerob
Hey,
Ik heb weer een ''nieuw'' leuk spelletje teruggevonden, commander keen :P aleen ik zit hier op school en steeds als ik hem opstart gaat hij full screen dat wil ik niet, ik heb nu al in de eigenschappen van de executable wat veranderd zoals:
Hij zou hem in een venster moeten afspelen, het begin doet ie dat wel.
compatibiliteitmodus staat op windows 95
hij staat op 256 kleuren
Visuele themas staan uit
Nu kan ik hem hier ook school wel spelen maar dan aleen full screen en dat wil ik juist niet want dan merkt de leraar het ;P
maar ik wil hem ook thuis kunnen spelen dus ik heb hem thuis ook gedownload, daar heb ik Vista home premium en daar krijg ik steeds de melding dat het besturingssysteem geen full screen ondersteunt, nou heb ik al wat rondgezocht en er word veel gepraat over dos emulators, ik heb nu DosBox gedownload maar ik weet nog niet hoe het werkt.
Ik hoop dat iemand tenminste een oplossing voor de XP heeft zodat hij niet naar fullscreen gaat ;)
alvast bedankt ;)
26 september 2007 10:47
-
keitaro
Gewoon niet op school gamen ;)
Probleem opgelost.
26 september 2007 10:55
-
Account verwijderd
School is er om te leren.. :P
Anders moet je zorgen dat je die beveiliging van de schoolcomputer weg kan halen.. ;)
26 september 2007 14:11
-
spongerob
school is er niet om te leren (tenminste niet waar ik zit daar is het meer lol maken :P)
en er staat geen beveiliging op maar hij gaat automatisch in full screen en dat wil ik juist niet ;P
26 september 2007 15:59
-
simon8400
[color=gray] Dit is mss niet wat Ontopic, maar wil dit toch nog even kwijt. Vroeg of laat ga je toch gepakt worden, en daar hangen soms serieuze gevolgen aan vast. Ik raad je dit dus af..[/color]
26 september 2007 16:04
-
unknown
[offtopic]Bij ons opschool kan je gewoon op de systemaccount door de tweak hier op tweakwindows....via cmd. bijna alles is dan toegankelijk[/offtopic]
26 september 2007 18:11
-
zone
[quote=87195]ik weet niet of je [url]http://www.funnygames.nl/spel/commander_keen.html[/url] bedoelt maar anders speel dat dan online dan heb je geen full screen
26 september 2007 22:09
-
spongerob
@ simon, mijn leraar vind het aleen mar grappig dat we sitten te spelen (raar ventje)
@ zone ik heb een gedownloaden versie,
@ rest,, Ik heb nu uitgevonden hoe de dos box werkt kan nu thuis en hier op school normaal spelen ;)
Evengoed bedankt voor jullie hulp
27 september 2007 08:43
-
keitaro
Mooi dat het werkt dan.
*lock*
27 september 2007 08:51