de x600 is AGP
en veel AGP kaarten zijn er niet meer
20 september 2007 17:04
keitaro
Algemeen Beschaafd Nederlands als het zou kunnen...
Weet je wat je doet?
Je pakt je geld wat je over hebt, loopt naar een pc winkel, je zegt. Kijk meneer ik heb hier beetje geld... ik wil graag nieuwe video kaart... kan dat meneer?
20 september 2007 17:04
lefetec
weet je wat je doet?
Close deze topic ik wil jullie hulp niet meer
internet helden... wat doet je eraan hmmm...
20 september 2007 17:17
blacksorcerer
Als je zeker weet dat je een nieuwe grafische kaart wil, zou ik op AGP gebied voor een X1650 Pro (vanaf ~75 euro) of X1950 Pro (vanaf ~140 euro) gaan van ATI.
Dat zijn toch nog behoorlijke prijzen misschie voor je, maar de AGP kaarten zijn nou eenmaal duurder en zeldzamer aan het worden door de nieuwe standaard PCI-e.
De X1650 kan je tot mid-end rekenen en kan je ook nieuwe spellen gewoon mee spelen. De X1950 kan nog wle tot de high-end gerekend worden, deze kan veel moderne spellen zelfs op hoge instellingen spelen en gaat dus nog een aardige tijd mee.
Je kan uiteraard wel het spel spelen met de X600 maar dan zul je genoegen moeten nemen met lage instellingen en dus relatief slechte graphics.
20 september 2007 17:20
bj farmore
Ehm.. wij weten niet wat jij bedoelt met een goedkoop 'prijske'.. dus je hoeft niet boos op ons te zijn als jij geen voldoende informatie levert.
20 september 2007 17:21
lefetec
nee daar gaat het niet om bj farmore het gaat om wat keitaro zee en hoe. nu is het veranderd.
mja je heb nu eenmaal onvriendelijke mensen
wat ik goedkoop vind is tussen de 100-200 euro heb nu ongeveer 300 euro maar wil niet al mijn geld er in steken ;)
het moet ook geen ati zijn kan ook een nvidia zijn als die beter zijn