Ik keek ff bij de members en ik schrok me dat er zoveel members zijn!Op zich positief,maaraan de andere kant van alle members komen er maar zon 10 regelmatig,en 20 af en toe terug.De reden ervan is denk ik dat mensen een probleempje met de pc hebben en alleen een account maken voor een vraag.
Daarom is mijn tip: elke member die een maand niet op xptune.nl is geweeest,moet worden verwijdert.Daarmee verkom je dat er zoveel onnodige members zijn!
Wat vindne julli ervan?
07 augustus 2005 15:48
djoey
ja vind ik wel een goede tip..
alleen.. berijk je er veel mee dan ?
kun je beter wel langer als een maand doen..
3 maand ofzo..
07 augustus 2005 15:55
ali
maar members moeten ook de optie krijgen om hun memberschap op te zeggen! want dat heb ik nog niet gezien.
want stel: een member wil niet meer lid zijn, dan moet ie toch de optie hebben om zich niet meer member te laten worden?soort registratie annulering...
07 augustus 2005 16:14
martini 88
Ja,vind ik ook!
07 augustus 2005 16:24
martini 88
Hopelijk worden deze 2 tips ingevoerd!
07 augustus 2005 16:25
leviathan
oh ik ben ook op zoveel sites die ik al lang niet meer weet lid, vaak is het alleen maar om 1 download die alleen members mogen downloaden etc.
07 augustus 2005 16:42
djoey
ja precies maar deze site is gewoon veel fijner als andere sites..
omdat het duidelijk is. whehe..
en geen bult reclame en kroam
07 augustus 2005 17:05
leviathan
kroam? wasda?
07 augustus 2005 18:25
djoey
rotzooi :P
07 augustus 2005 19:39
ali
TIP: mss dat members ook een soort naam krijgen zoals mensen die nieuwsberichten kunnen toevoegen;superusers etc.
bijv. hoe ze bij mastaline doen, daar krijg je als je lang lid bent of goede tips geeft bijv. de naam pro user of beginner als je net geregistreerd bent.