ik heb sinds kort een pc met vista gekocht en speel er veel GTA san andreas multie player op, nu heb ik het probleem dat elke keer dat ik een modshop inrij (maakt niet uit welke van de drie) dan krijg ik de volgende error [img]http://img516.imageshack.us/img516/8291/errorif1.png[/img] ik krijg deze ook waneer ik een tijdje gewoon rondrij.
Mijn game is goed gepatched want op mijn vorige pc met XP had ik er totaal geen problemen mee.
Heeft iemand ditzelfde probleem of een oplosssing laat het me dan asjblieft weten want ik word er echt ziek van :P
grts Sponge
19 september 2007 09:45
leviathan
Het is eigenlijk het beste om gewoon zo'n soort vraag op het SA-MP forum te plaatsen, de kans dat het daar opgelost wordt is namelijk groter.
Zelf ben ik een echte MTA guru en heb ik geen ervaring met SA-MP, maar moest je je game wel patchen om SA-MP te kunne spelen?
19 september 2007 09:49
blacksorcerer
heb je al gezocht op Google?
Ik vind bv. meteen andere topics erover als deze: [url]http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=811.270[/url]
Hopelijk staat daar ook al de juiste oplossing voor jou bij
19 september 2007 09:49
spongerob
@ levi, ik het het probleem al gepost op het forum maar word er een beetjt genegeerd :P
@ black dat is voor audio,. ben nog even het topic aan het doorspeuren naar verdere reacties
19 september 2007 10:46
leviathan
Misschien moet je het gewoon wat meer tijd geven? Niet overal krijg je zulke snelle reacties als hier
19 september 2007 11:22
louwrens
CCleaner erove om verkeerde regs weg te halen of TuneUp?
19 september 2007 15:44
Account verwijderd
Mm vista heeft nog veel problemen met games, meestal kan je niet veel meer doen als wachten..
19 september 2007 16:27
spongerob
@ louwrens Ik heb al een HJT logje laten behandelen naar aanlijding van iets anders, pc is clean ;)
@ soemi,, tja.. :P
26 september 2007 10:38
louwrens
Ik kan wel gewoon GTA SA doen, paar dagen geleden nog gedaan;)
heb je m wel gepatched naar de nieuwe versie (1.01)? (en Roy weet waarom:P)
Ik heb wel de compliteitsmodus op XP met SP2 en dat Als admin uitvoeren aangevinkt, als ik dat niet doe loopt ie vast bij dat GTA SA ding voor het menu
26 september 2007 15:55
roy92
Haha, het is idd handig om hem te patchen naar de nieuwe versie...Louwrens heeft hem^^..!!
Ik had juist het probleem dat ik het nieteens kon spelen. Maar wat ik me nu zo onder het schrijven bedenk; volgens mij werkt de multiplayer dan niet goed. Want als ikhet me goed herinner zegt ie dan steeds dat het de verkeerde versie is, athans, dat kan ik me herinneren. Misschn inmiddels al gefixt. Ik zou zeggen; give it a try!