-
masterwillems
ok ik heb vandaag de ati x1950gt 512mb pci-e gekocht samen met een corsair 620 watt voeding. maar de performance is precies het zelfde als met mijn "oude" 7600gt 256mb. ik heb de nieuwste (en oudere) drivers al geprobeert en heb ook al de "omega" drivers geinstalleer maar niks werkt. heeft iemand nog een idee om de performance normaal te krijgen?
18 september 2007 20:23
-
blacksorcerer
Waarmee heb je die performance getest, met een benchmark progr zoals 3dMark of heb je naar een FPS van een bepaalde game gekeken?
Het kan namelijk zijn dat die game een gelockte max fps heeft, en je dus bijv altijd 30 of 60 fps (of ander getal) hebt.
Heb je ook de extra molex connecter aangesloten?
De rest van de hardware lijkt iig op hetzelfde niveau te zijn en dus niet beperkend (bottlenecks).
18 september 2007 22:19
-
masterwillems
heb de volgende games gebruikt als benchmark met de zelfde settings die ik gebruikte met me 7600gt:
The elderscrolls 4: Oblivion.
Test drive unlimited.
Call of duty 2
Bioshock demo
Medal of honer airborne demo
op me nieuwe voeding zit een PCI-E power conector dus de molex hoef ik niet te gebruiken.
de games waren niet gelocked.
edit: zou het kunnen zijn dat mijn stroom groep te zwak is? ik zit namelijk wel op zolder en ik had ook al problemen met me boxensetje (die ik weer kon verkopen.) of zou de groep er dan gelijk uit moeten klappen?
edit 2: ik heb het er even met erwin_w er over gehad en de stroomgroep zou er uit moeten klappen, dus daar kan het niet aan liggen.
edit 3: hij ligt weer in de winkel :P heb me geld terug gevraagd en wacht nu ff een tijdje wat de videokaarten gaan doen, de 620 watt voeding heb ik wel gehouden, is wel een mooi ding :P
18 september 2007 22:35