Ee, als ik NFS carbon online wil doen gaat ie eerst ff laden, Dan staat er: "error, visit www.needforspeed.com" ofzoiets.
Wat kan ik hier aan doen?
Heb 1.4 patch al gedload ;o
EDIT:
Ik heb nu dus zon patch gedload, maar kan nu niet eens meer normaal spelen, als ik profile laad staat er Unable to Load, heb al gegoogled maar heb nog niks gevonde :o
Sinds wanneer moet je een stap volgen die wordt gegeven in een error :O
Ik heb weer iets geleerd vandaag :O
17 september 2007 15:53
joostjah
Jaja dat had ik al geprobeerd, maar daar kan je alleen naar die trailer kijken enzo, staat niks van support ..
17 september 2007 16:03
keitaro
[quote=85778]
Op je doosje van de game staat ook een telefoon nummer die je internationaal kan bellen. Of in het boekje. Hele pagina met support nummers van EA. Althans, in alle games die ik gekocht heb stonden er altijd support telefoon nummers in. Zoek daar is.
17 september 2007 16:07
blacksorcerer
Al eens de hele zooi eraf gegooid, en weer eens opnieuw ge?nstalleerd? (het spel, niet je OS (A))
Deedt hij het voor 1.4 wel, of heeft ie het ook met 1.4 erop al gedaan?
Dan nog een vraag die ik eiglijk niet zou hoeven stellen, maar ik stel 'm toch maar: is het wel legaal en heb je de originele dvd?
17 september 2007 16:10
keitaro
Lijkt mij wel, aangezien in de regels staat dat Warez en andere illegale activiteiten hier verboden is. Maarja, nog steeds leest niet iedereen die Regels... Althans, leest, komt na... Want mss levert google ook wel is wat op. Vast wel dat andere mensjes in de wereld dit probleem ook mss heeft gehad. Als het al legale games zijn teminste...
17 september 2007 16:12
simon8400
Staat er niet in foutcode ofzo ? En zijn due helpdesks niet betalend ? Bij mij werkt alles hier prima.. En heb je hem al online kunnen spelen ?
17 september 2007 16:50
joostjah
Ik heb nu dus zon patch gedload, maar kan nu niet eens meer normaal spelen, als ik profile laad staat er Unable to Load, heb al gegoogled maar heb nog niks gevonde :o
Vertel eens .. heb je de poorten wel opengezet in je router ..?
17 september 2007 17:12
keitaro
[quote=85790]
stappen van BS al doorgenomen? Game legaal? Werkte die voor patch 1.4 wel? Heb je al is eerder online gespeeld met je huidige game?
Moeilijk hoor vragen beantwoorden die gesteld worden... om je te helpen...
17 september 2007 17:16
joostjah
Game is legaal, maar ben cd kwijt :c Heb nu zon crack, voor die patch werkte het niet, nooit eerder online gespeeld.
Sorry heb zijn post over het hoofd gezien.
17 september 2007 17:25
masterwillems
vind je het gek je hebt hem gekraakt, dan werkt de patch al helemaal niet. opnieuw installeren, patchen en daarna kraaken.
17 september 2007 17:28
joostjah
Oke, hoe reinstall ik hem zonder cd ? :$
Of kan dat niet?
17 september 2007 17:29
masterwillems
heb je de cd-key nog? dan mag je hem LEGAAL downloaden, jaa he hoort het goed, als je je key nog hebt mag je hem gewoon via torrents downloaden aangezien je voor de key hebt betaald. ookal vertrouw ik dit zaakje niet echt 100%
17 september 2007 17:31
joostjah
[quote=85813]
Ik heb hem echt van orginaile cd hoor ;o
Maarja sluit topic maar, zal hem dan toch maar 'illigaal' halen en dat mag hier niet besproken worden.