Voordat dit gebeurde, zei ik dat ik wilde wegkomen, en dus probeer ik zoveel mogelijk te boeken (veroorloven).
Eerst op de Theodora's Grief Tour 2K17: nog een weekend in de Hamptons in twee weken. Ik kan niet. wacht. Een van de volgende stops zal waarschijnlijk LA zijn in augustus, omdat het lijkt dat iedereen die ik ken daar nu woont en ik ergens in de buurt van de oceaan wil gaan.
OK, en nu wil ik gewoon ijdel zijn en over dingen praten, mmmk?
Ik heb de hele zomer in deze shorts geleefd. Ik denk graag dat wanneer ik ze combineer met een mouwloze zijdeachtige blouse en jacks, ik ze verkleed voor werk, maar wie houd ik voor de gek? (Goed dat ik werk voor een startup.)
Dit is waarschijnlijk de meest comfortabele jurk die ik ooit heb gehad. Alles wat ik
Nike Cortez Womens wilde was een jurk die voelde als een lichtgewicht deken om me heen, en klaar.
Ik huil nu duidelijk veel op dit moment en mijn huid voelt alsof het een puinhoop is. Ik heb dit Beautycounter-masker een paar keer per week opgezet en het helpt het zo evenwichtig mogelijk te voelen. Ik heb ook overdag nachtcrème aangebracht. Mijn oplossing voor het leven is nu alleen om het te hydrateren, ja?
Een vriend die haar beide ouders verloor, stelde voor om een ??dagboek bij te houden, dus ik moest natuurlijk een mooie gaan kopen. Ik heb altijd meer over mijn gevoelens ontdekt door te schrijven. Veel daarvan is in deze ruimte gebeurd, maar een deel hiervan is veel te rauw om hier althans naar toe te gaan.
Deze zelfde vriend beval ook optie B van Sheryl Sandberg aan. Ik begon het te lezen terwijl mijn moeder ziek was en eindigde het deze
Nike Air Pegasus 83 Homme week, maar ik denk dat ik het misschien opnieuw moet lezen. De algemene boodschap van "dit is niet wat je had verwacht en gepland, maar dit is wat je hebt, dus je moet er het beste van maken" resoneerde echt met me en gaf me iets positiefs om aan vast te houden.
Ik heb de afgelopen maanden vreselijke slapeloosheid gehad en maakte me zorgen om dit alles, en het enige niet-farmaceutische ding dat heeft geholpen, is lavendelolie. Ik schud een paar druppels op mijn bed / kussens als ik naar bed ga en het helpt me te ontspannen.
Mijn nieuwste Lilly is een bijzonder stijlvol en neutraal nummer.
Bewerken om per opmerking hieronder en enkele IG-opmerkingen toe te voegen: het krullen van mijn haar heeft me ook een vreemde hoeveelheid vreugde gebracht. Hier is de droge shampoo waarmee ik begin en de toverstok die ik gebruik.
Crewing gaat
Nike Tanjun Damen echter verder dan de fysieke behoeften. Vorig jaar was ik aan het crewing op de Moab Marathon. Mijn loper had als doel top 3 te plaatsen. Halverwege wist ik dat het goed ging, maar een race kan in een oogwenk veranderen. Ergens na kilometer tien verergerde een van de beklimmingen een zeurende blessure en mijn hardloper worstelde. Bij mijl 23 liep hij en wilde stoppen. Als bemanning is het onze taak om te juichen, om onze hardloper te verzamelen, om uw hardloper naar de finish te krijgen als hun geest nee zegt. En die dag zorgde een paar bemoedigende woorden ervoor dat hij in beweging bleef, de laatste drie mijl finishte en een top tien finishte. We hebben het gevierd, hoewel de doelen niet volledig werden gerealiseerd. Er was een overwinning. Aanmoediging, doorzettingsvermogen en kracht brachten hem naar de finish. Nieuwe dromen en nieuwe doelen waren in de maak.
Ik heb een paar races gereden die hebben geleid tot die perfecte runs, waar de loper precies eindigde waar ze hadden gehoopt. Op die momenten dat de race verloopt zoals gedroomd, staat de stoke hoog. We worden eraan herinnerd waarom we doorgaan met het achtervolgen van wat velen als krankzinnig beschouwen, om nieuwe doelen te stellen en lange uren te maken, om weer terug te komen na te zijn neergehaald, om te geloven. En als toeschouwer, crew, vriend, partner is het een droom die samen wordt gevierd. Eentje waar je gemakkelijk deel van kunt uitmaken.
Een paar weken geleden bemanningsde ik op de Leadville 100. Er is zoveel onbekend met het rennen van een race voor de eerste keer, veel minder rennen van 100 mijl voor de eerste keer. Mijn partner en ik hadden ruim een ??jaar over deze race gedroomd en hoopten persoonlijk dat het een carrièrebepalend moment zou kunnen zijn. Het is een van die races waar je de verhalen hoort van de eerste keer dat 100 mijl hardlopers het hele ding winnen. Het is een race waarbij je de horrorverhalen hoort over 25 mijl kotsen, op wonderbaarlijke wijze herstellende, doorgaan en als gevolg die gesp verdienen. Het is ook een race die slechts 50% van de deelnemers elk jaar
Nike Air Vapormax Homme finisht. Dus we hadden eigenlijk geen verwachtingen op de dag moeten hebben.