Mijn Nortan Antivirus blokeert een programma genaamd pkrpal.exe? Weet iemand wat voor programma het is en of het veilg is of niet ?
Thanks!
05 september 2007 20:43
unknown
volgensmij is het van het pokerprogramma PKR
05 september 2007 20:53
xphome
Op internet staat er iets van Counter-Strike
05 september 2007 21:00
simon8400
pkr s nu een bekend stuk software/virus.. heb je wel counter strike ?
NIET ACCPETEREN TOT JE ZEKER WEET!!
Ik ben er eigenlijk wel vrij zeker van dat het pkr is..
05 september 2007 21:14
unknown
pkr virus?? hardstikke mooi spel :|
05 september 2007 21:16
leviathan
Waarom gooi je dit niet in een zoekmachine? Er zijn maar zat databases met informatie over kwadaardige bestanden te vinden en deze zijn zeker niet lastig te vinden.
05 september 2007 21:19
simon8400
?? :s Iemand dat ik ken had het gedownload, binnen de 2 dagen was zijn C: leeg, BIOS kapot... heb heel de boel bij hem weer opnieuw moeten installeren, en geloof me , niet gewoon windows cdtje erin steken,intstalleren en voila hoor :s
Heb het wel niet opgezocht op google, maar hij zegt dat zijn pc begon raar te doen vanaf dat progje op zijn pc stond dus ik ging ervan uit dat het dat was, Niet dan ??
En ik noem het een 'bekend' virus omdat je er elke dag wel 1 AD van tegenkomt .
@Levi pkrpal.exe intypen in het 8ste wereldwonder google heeft geen zin ! :p
05 september 2007 21:20
keitaro
idd niet zo heel veel te vinden, behalve in het frans. Wat mij wel erg opviel was, dat ik op zowel, Pkrpal.exe als PKR Pal in google heeeeeel veel hits kreeg van HijackThis logs...
En naar mijn weten is het beter een pc clean te houden zodat HijackThis niet nodig is... Dus denk dat het toch ergens niet helemaal goed zit.
06 september 2007 10:35
simon8400
Me2.. ik vertrouw dat toch niet hoor.. gewoon al het feit dat er veral wel een ad van PKR opstaat..