hallo ik heb een originele windows xp cd en heb deze reeds enkele malen opnieuw geinstalleerd(en geactiveerd)
Nu ik dit opnieuw probeert krijg ik de melding dat mijn produckt key al te dikwijls geactiveerd is...
Wat kan ik doen om deze windows xp pro te activeren?
thanks...
02 augustus 2005 16:05
leviathan
contact opnemen met microsoft.
en bewijzen dat het echt een legale serial is en ook in jouw bezit.
02 augustus 2005 16:14
stefanbeljaars
Het stomme is dat als je na een paar keer geactiveerd hebt hij er mee kapt. Het lukte mij toen nog 1x met bellen maar daarna moet je waarschijnlijk opzoek naar een andere.
02 augustus 2005 16:33
matthijs3146
dat is wel gierig. ik heb het nog niet gehad omdat we drie CDS er van hebben liggen maar verder als het gaat komen word ik zeker weten gek
02 augustus 2005 16:45
ali
er was toch een file die je kon replacen en dan gewoon leek of je een gewone legale windows xp had?
02 augustus 2005 17:37
pim1502
ik heb dit probleem ook gehad.. ik ben toen naar pc speed gefietst en had gevraagd wat ik moest doen. Ze zeiden dat ik naar microsoft moest bellen en zeggen dat ik een paar onderdelen heb vervangen in de computer. Dus dat had ik gedaan en toen kreeg ik een nieuwe code.
02 augustus 2005 18:59
pim1502
en gek genoeg heb ik nu windows al zo'n 10x opnieuw geinstalleerd en hij heeft nooit meer gezegd dat ik windows niet meer kon activeren
02 augustus 2005 19:00
ali
dat is mij mij ook zo als ik de pc formatteer...
of ik formatteer de PC niet goed, of mijn PC is gewoon goed!
02 augustus 2005 19:09
ali
voor illegale windows xp's:
ik heb op takdownload wat info over die Microsoft Windows Genuine Advantage!
en hoe je het moet omzeilen als ik het goed begrijp...
start>run> %systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe /a
dan zegt ie dat windows al geactiveerd is:
dan ga je naar regedit:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\WindowsNT\Current Version\WPAEvents
dan die OOBETimer veranderen( staat ook hier op xptune)
nou weer start>run>%systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe /a
en dan zeg je dat je windows wilt activeren met de telefoon, en dan iets met prduct key veranderen.
en dan vul je deze product key in: