[huiskamer] Wat betekent "NS" ?
augustus 2007
-
sjzHet lijkt me dat deze topic snel op slot kan gaan...
Ik speel nogal vaak games online (vind de singleplayer maar 'eenzaam') daar behoren Star Wars Battlefront (I en II), Diablo II, Battlefield enz... allemaal bij...
Bij de meeste games kun je met andere communiceren (bij S.W. Battlefront is dat 't' en dan je tekst, enter, en ied. kan het lezen...)
Vaak hoor ik het woord 'ns' vallen. Eerst dacht ik dat het een soort vloekwoord was... Tot de meeste mensen "ty" (oftewel thank you") antwoorden...
Is het nu een compliment of een belediging? Ik ben zo nieuwsgierig. :p Zelf ben ik ook al zo genoemd, en omdat ik niet wist hoe te reageren heb ik dat ook maar niet gedaan. :p
Dit lijkt me een domme vraag, maar ik kon het ook niet opzoeken... Google: niks. Wikipedia: niks. Google Groups: niks... Dus dan maar een topic, hopelijk is dat niet zo erg.
TW Search deed ook niks.
Wat betekent "NS" ?30 augustus 2007 21:01 -
christiaannice shot?30 augustus 2007 21:02
-
koenhja in CSS is het in iedergeval nice shot,, zal wel vreemd zijn als het nationale spoorwegen zou zijn :P30 augustus 2007 21:09
-
unltd30 augustus 2007 21:14
-
ikkusDit zal zeker om Nice Shot (NS) gaan, in CoD2 word dit ook gebruikt. En eigenlijk bevestigd Thank You (TY) het wel...30 augustus 2007 21:15
-
koenhNS 104 up, 8 down
Older definition: short for "Nice Shot."
Another new def: Natural Selection (The newest MOD for the aging game Half-life)
Zegt genoeg :P30 augustus 2007 21:17 -
sjz't Was wellicht een domme vraag, maar dit lijkt me zoiets 'je moet het maar weten'. En vragen stellen in zo'n chat is niet plezierig. De meeste zijn niet zo vriendelijk online. :s
Najah, nu weet ik tenminste wat het betekent en kan ik er gepast op reageren.Bedankt!
@ Unltd: die link ga ik onthouden, zal wellicht nog van pas kunnen komen. Bedankt.30 augustus 2007 21:18 -
masterwillemsje kan ook altijd zoeken bij wikipedia ;) zo heb ik imo of imho weten te vinden ;)30 augustus 2007 21:19
-
sjzZie T.S.-bericht, daar staat in:
[quote]Google: niks. Wikipedia: niks. Google Groups: niks[/quote]
En om het eventjes te bewijzen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ns
Vandaar dus deze topic. Ik was nieuwsgierig naar de betekenis en kon het niet vinden. Als ik de link van Unltd had gehad had ik het wellicht wel gevonden.
30 augustus 2007 21:30