Mja ik ga echt zijn idee jatten denk ik XD ik heb nog zo'n grote software box koffer staan die alleen maar stof bevat XD alleen vind ik atm een ITX mobo net wat te duur >< Ff wachten tot dat salaris binnen komt
30 augustus 2007 22:01
enesg
lol ik zou wel willen weten waar jullie het over hebben.
WTF is een koffermod !!! xD
en dat bestand dat je geupload hebt ??
30 augustus 2007 22:24
djoey
itx is extreem duur.. heb deze gelukkig kunnen ruilen (200gb sata hd + 2,4ghz p4 cpu) via marktplaats in dit dorp.. was echt puur geluk.
maar nieuwprijs voor dit P3 !! bordje is 199euro.. en hij is nieuw.. dus dat vin ik wel super gaaf..
maja.. dit bordje is met on-board LCD controller en alles.. (gebruik het niet maar is wel gaaf :P)
ik denk dat ik een geocities oid aan ga maken voor de complete log
(dus ook wat komen gaat !)
tot nu toe badankt voor alle reacties !
30 augustus 2007 22:25
sjz
[quote=83673]
Koffermod... Een werkend pc'tje in een koffer inbouwen.
Dat bestand is een XLS, moet je openen met Excel en dan zie je de foto's + uitleg.
Het zou inderdaad wel fijn zijn als je de log ook gewoon hier als tekst en plaatjes zou zetten, en dan de plaatjes gewoon ff hosten bij Imageshack ofzo
Toch weer makkelijker en toegankelijker en we zien meteen resultaat en makkelijker bijhouden ook als je updates hebt ;)
30 augustus 2007 22:33
djoey
MENSEN !! ik heb jullie hulp nodig..
weet iemand van jullie of ik veilig een voeding ZONDER behuizing kan gebruiken ?
zo ja.. ajb laat t me snel weten..
zo niet.. waarmee kan ik makkelijk een behuizing maken ?
ik zit aan plexi te denken..
ajb quick respons !!
31 augustus 2007 15:05
louwrens
zolang je het printplaatje niet molt en de aarde behoud is er niks aan de hand
31 augustus 2007 15:13
djoey
de aarde word een probleem in een koffer
ik heb het aarde draad nog aan een stuk metaal zitten maar hoe werkt het aarde draad normaal ? want zit alleen aan de behuizing van de voeding.. de voeding staat in contact met ( normaal gesproken) de computer kast.. en thats it.. btw mijn stopcontacten hebben geen aarde
dus..
nog steeds belangrijk het aardedraad ?
ik moet t echt ZEKER weten dat ik dit zo in mijn koffer kan bouwen..
31 augustus 2007 15:19
xp 2
Ehm?
Als je stopcontacten toch geen aarde hebben maakt het volgens mij niet zoveel uit?