Ik heb een probleem en die luid als volgt:
Als ik aan het gamen ben of iets anders dan flikkert mijn beeld van (wat ik doe op het scherm) naar zwart en dan weer terug,,
Als dat geweest is krijg ik zo'n irietante melding van dat het aan mijn nvidia drivers ligt.
Ik heb ze al een aantal keer vervangen en de oude drivers weggehaald maar het helpt niet.
Kan iemand mij helpen om dat flikkerren tussen zwart en mijn eigen beeld te laten verdwijnen??
21 augustus 2007 11:31
keitaro
Is je kaart OCed?
De juiste Nvidia drivers? Of booster drivers? Of asus of weet ik veel eigen drivers... Die werken allemaal erg vervelend...
Als je vga kaart idd is OCed dan kan je artefacts krijgen en kan dit mss het probleem zijn.
Kan je anders mss screenshot maken van het gene wat er gebeurt?
21 augustus 2007 11:35
koenh
daar kun je geen screenshot van maken ik zal wel omschrijving geven.
1 je doet je ding bijvoorbeeld msnen.
2 het loopt vast (beeld)
3 het flikkert naar zwart en msn zwart msn zwart msn (gebeurt 3 a 5 keer)
4 je kunt weer verder
5 je krijgt een melding onderin van windows (van windows oplossingen) dat het aan de nvidia drivers ligt.
btw ik heb een agp kaart
21 augustus 2007 11:43
masterwillems
over welke driver heb je het? de nieuwste?
probeer het volgende eens:
uninstall de driver en start de pc opnieuw op.
zoek het cd-rommetje die je bij de kaart had gekregen (hoor je er altijd bij te krijgen).
installeer die driver en start de pc weer opnieuw op.
heb je nogsteeds het zelfde probleem? dan zou ik eens proberen om in het register te kijken en als je de driver er af hebt gehaald alles wat met nvidia te maken heeft er uit te halen (op eigen risico uiteraart)
21 augustus 2007 11:55
keitaro
Heb je mss iets met monitor instellingen? OF monitor drivers zitten knoeien? OF in de Nvidia drivers zelf? Zou het anders niet durven te zeggen waar het probleem zit of zich bevindt...