Als ik nu op de microsoft website wil downloaden ben je verplicht te valideren,en ik kan nu dus niks downloaden omdat ik een illegale windows xp pro heb!
Wat moet ik doen?
28 juli 2005 16:37
rax
Automatische updates aanzetten of aan laten staan. Als er belangrijke veiligheids updates zijn worden die wel automatisch geinstalleerd
Weet iemand geen serienummer voor mijn illegale win xp pro,dat ik gewoon sp 2 kan instaleren?
28 juli 2005 20:45
keitaro
Ik weet er 1.....
Ga naar de winkel, tover 150? uit je portomonee en koop originele... of volg gewoon de stappen zoals ze hier op DEZE WEBSITE STAAN VERMELD!!!!!!!!
28 juli 2005 21:46
martini 88
Die stappen gaan bij mij gewoon niet!
29 juli 2005 11:48
keitaro
Dan doe je de stap die ik in mijn laatste opost zei toch gewoon.....
29 juli 2005 13:40
ali
dan maar geen updates ...
29 juli 2005 17:13
martini 88
Ik kan zelfs geen WMP 10 meer downloaden,en MS antispyware!
Weet iemand een alternatieve site ervoor?
30 juli 2005 20:11
keitaro
MS spyware kan je hier vinden...
Maar ik ben hier echt nit blij mee... mijn pc is dus over 2 weken klaar, kan ik mijn eigen (ille)windows niet eens updaten en ik ga niet met sp1 werken, dat vertik ik, dus het word pc in elkaar zetten over 2 weken, ff 2 weken doorwerken en dan geld voor een originele windows xp professional... je wordt gewoon gedwongen om 150? uit te geven om een pc te laten draaien, winst heeft microsoft allang gewonnen hier mee, maar dit is gewone pure misbruik van de monopoly die ze hebben...