Wanneer je moe begint te worden en je vraagt ??waarom je doet wat je doet, onthoud dan alle momenten van de afgelopen maanden en jaren die je hieraan hebt dagdromen. Denk na over hoe opwindend het was om alle lijsten en plannen en voorbereidingen te maken om te komen waar je bent.
Wanneer je moe begint te worden en je vraagt ??of je kunt doen wat je doet, onthoud dan alle tijd die je hebt besteed aan trainen om te komen waar je bent. Niet alleen in de afgelopen maanden, maar in de loop van de afgelopen jaren. Het gaat om veel meer dan alleen mijlen gelogd.
Als je voelt dat die blaar zich begint te vormen, stop dan en zorg voor die shit. Er is tijd. Het zal erger worden. Dan zal het vermenigvuldigen. Laat het niet vermenigvuldigen.
Het is een paar weken geleden sinds mijn
Nike Air Max Zero Womens laatste jubelende bericht na de halve marathon. Na de gebruikelijke rustperiode ging ik een paar voorzichtige jogs maken om mijn benen weer aan het werk te krijgen na een paar goede dagen wandelen zoals John Wayne. Maar er ontbrak iets, rennen voelde niet goed.
Ik rende in het weekend rond mijn gebruikelijke spookplaatsen en ik rende tijdens de lunch langs de Theems (daarover later meer), maar geen van beiden voelde me comfortabel. Mijn benen waren goed, niets deed pijn en ik werd niet moe - het voelde gewoon niet goed, zoals slapen met een minnaar als je eenmaal weet dat het voorbij is.
Maar ik wilde niet dat mijn liefdesaffaire met rennen voorbij zou zijn - ik ging vechten voor deze relatie. Dus gisteren, met een kalenderwaarschuwing op mijn werkcomputer voor 10 uur 's ochtends, riskeerde ik moedig de teleurstelling dat ik niet
Adidas Superstar Damen in de Londense Marathon zou komen en zich zou herhalen en me op de Brighton Marathon-website zou aanmelden.
Nu waren de mensen bij de marathon van Brighton behoorlijk slim geweest. De allereerste Brighton Marathon wordt gehouden in april, een week voor Londen, en toen ze hun plaatsen in de zomer weer te koop aanboden, boden ze degenen die Londen waren binnengekomen de kans om een ??aanvraag in te dienen bij Brighton met de garantie van een terugbetaling als ze succesvol om Londen binnen te komen. Dus hoewel het evenement in Brighton uitverkocht was, gingen de plaatsen die aan Londense lopers werden terugbetaald gisterenochtend weer in de uitverkoop. Ben je nog steeds bij me?
Ik ben niet zo goed in wiskunde, maar ik schat dat er niet zo veel plaatsen in de uitverkoop zouden zijn. Dus gisteren, debetkaart in de hand, heb ik me
Nike Air Force 1 Womens vurig aangemeld en op de knop Vernieuwen gedrukt tot ... succes! Ik heb een plaats in de marathon van Brighton.
Dus vandaag vertrok ik tijdens de lunch, in de regen voor een run met een doel. Ik train toch voor een marathon. En terwijl verschillende andere hardlopers me op mijn 3,5-mijls route inhaalden, zei ik tegen mezelf dat het niet uitmaakte dat ik niet zo snel ging als zij, omdat ik nog een lange weg te gaan heb ... maar ik kom aan het einde .
Als je de onvermijdelijke verveling voelt die gepaard gaat met mentale vermoeidheid en je omgeving er somber, saai en onveranderlijk uitziet, vergeet dan niet om je slaperige ogen een beetje breder te openen. Je moet hier zijn. Je mag hiervoor je overgestimuleerde, gehaaste, maar gewone realiteit inruilen.
Wanneer je gefrustreerd raakt door je langzame, ongeco?rdineerde bewegingen,
Nike Internationalist Womens onthoud dan hoe geweldig en veerkrachtig je lichaam is. Je lichaam is hiervoor gemaakt. Het is ontworpen om te bewegen. Het is gewoon moe en het moet vertragen. Het is prima om te vertragen.
Wanneer het absoluut onmogelijk voelt, onthoud dan de genezende kracht van slaap. Als je op een meerdaags avontuur bent, onthoud dan dat morgen een andere dag is. Zo niet, onthoud dan de genezende kracht van slaap en dat je morgen in staat zult zijn om wakker te worden en iets anders te doen. Zoals plannen maken om het allemaal opnieuw te doen.
Wanneer je een hekel hebt aan de regen en een hekel hebt aan de duisternis, onthoud dan de uren die werden doorgebracht met het onderzoeken van de lichtste regenjas en de helderste koplamp. En gebruik ze. Wanneer de batterij bijna leeg is, biedt dit u een geweldige mogelijkheid om die
Nike Internationalist Damen draagbare oplader
Nike Air Max 270 Damen te testen die 5-sterrenrecensies heeft.