San Andreas
augustus 2007
-
zoneals ik bij gta san andreas cheats invoer dan werken die nooit bijvoorbeeld bij de cheat urkqsrk
werkt dat niet !!
08 augustus 2007 19:58 -
riegeMisschien bestaat de cheat wel niet, ik gebruik ze eigenlijk al een paar jaar al niet meer.
Hier is in ieder geval een link met de cheats: [url]http://nl.wikigta.org/wiki/Cheats_%28GTA_San_Andreas%29[/url]
Ik heb vluchtig gekeken en zag jou cheat er niet in staan, wat zou de cheat eigenlijk doen?
08 augustus 2007 20:02 -
zoneweet ik niet maar zo stond ze ergens maar die van wikigta...... werken ook niet
OF MOET JE SOMS NOG EEN BEVESTIGING UITVOEREN ??08 augustus 2007 20:27 -
riegeZou kunnen ik heb ze niet echt getest, ik heb volgens mij 1x een cheat geprobeerd en dat was ook voor de fun. Toch denk ik dat het spel leuker is zonder cheats... Maar wat wil je eigenlijk met die cheats bereiken?08 augustus 2007 20:38
-
zonewelja ik wil bv.: er is een cheat voor zo een vliegtuigje te krijgen maar ik voer alle cheats in die ik vind maar geen enkel werkt ik wil die cheat gewoon hebben omdat ik die andere eilandjes eens wil verkennen want net in het begin vermoed ik niet dat je daar op kunt via auto...
maar via de lucht gaat denk ik wel (in vice city toch)
als je ergens een cheat vind voor san andreas van dat vliegtuigje stuur me dan eens een berichtje met die cheat ok ??08 augustus 2007 20:44 -
louwrensgewoon de missies doen dan kom je wel in dat andere land:p
in die laatst missie dat je erheen gaat, staat een poltitie gast tegen een boom te zeiken:p08 augustus 2007 21:49 -
zoneweet er toevallig iemand hoeveel missies er zijn ??
ps: wat is nu een WERKENDE cheat voor een lucht voertuig(vliegtuig,....)08 augustus 2007 21:55 -
louwrenszie die wikigta daar staan alles missies08 augustus 2007 22:11
-
leviathanJe kunt ook gewoon naar de andere eilanden zwemmen, of met de trein achteruit door de barricades rijden.
JUMPJET geeft je een hydra, is simpel op internet te vinden, nou nog mee zien te vliegen.
Verder had je al een topic wat hier te veel op lijkt dus deze gaat dicht en we houden het bij die andere.
http://www.tweakwindows.nl/index.php?p=forum&s=28&id=413008 augustus 2007 23:11