Als ik heb ingelogt bij maplestory krijg ik na 2 minuten deze fout:
[img]http://img444.imageshack.us/img444/3844/naamloosbp7.png[/img]
Weten jullie een oplossing?
[quote=79276]
Hoe kan ik die uitschakelen? (ik heb eigenlijk nooit hack tools gedownload)
08 augustus 2007 13:26
mattnl
[quote=79278]PC Scannen op spyware/virussen.
08 augustus 2007 14:06
Account verwijderd
Geloof me als MapleStory deze melding geeft (het is trouwens om precies te zijn GameGuard waar de foutmelding vandaan komt), dan gebruik je iets wat niet toegestaan is.
Of het is iets wat het spel be?nvloed of een crack of iets dergelijks wat een ander programma probeert te beinvloeden, zoals aangegeven kan het ook een soort van malware zijn die dit doet.
Dus pc scannen en uitproberen of maplestory ook nog deze melding geeft als je alle andere processen via taakbeheer uitzet.
08 augustus 2007 15:09
leviathan
Spel re?nstall?
08 augustus 2007 15:18
Account verwijderd
Helpt niet ik heb deze foutmeldingen ook al eens gehad, ligt niet aan de bestanden van het spel maar aan GameGuard de beveiligingssoftware die losstaat van het spel..
08 augustus 2007 15:40
luke-11
Wie weet misschien nog een oplossing.......?
09 augustus 2007 12:57
riege
1. Ik weet niet of het nog bestaat maar vroeger was er een hack om je gameguard plat te leggen.
2. Maar gebruik je ook geen autoclicker ofzo? Want die kunnen ook welleens voor problemen zorgen.
3. Je kan ook Proberen Game Guard te verwijderen en dan gaat GG allen opnieuw instaleren dat wil ook nog weleens helpen.
4 .Als dat niet zo is weet ik het eigenlijk ook niet, misschien netzoals Soemie zegt alle programma's en processen uitzetten.
5. Ook kan je een bericht sturen via de webite, soms wil het welleens zijn dat Game Guard conflict maakt met een gewoon programma en dan fixen ze het.
09 augustus 2007 13:20
leviathan
Je hebt waarschijnlijk geen 64-bit toch? Want ik heb nog wel een tijd problemen gehad met Game Guard rondom 64-bit.