[quote=79327]
Ah, bedankt ik print het wel even uit. En volgensmij komen er geen nieuwe AGP kaarten meer.
Maar ik moet toch niks in de bios doen?
08 augustus 2007 17:51
louwrens
hij heeft al nVidia, de nieuwe is ook nVidia dan hoef je toch niet de drivers te veranderen?
heb ik niet gedaan toen ik van me FX5200 naar de 6800XTreme ging:P
BIOS zet soms Primairy Graphics op PCI ipv PCI-e, bij zette hij m op PCI ipv AGP toen ging de pc opstarten onder het gamen:P
08 augustus 2007 18:39
sjz
Best is dat je wel even de drivers verwijdert en dan terug installeert Louwrens. De drivers van de FX5200 zijn ge?nstalleerd, maar niet die van de 6800. Als je echter binnen 1 merk blijft, kan het wel zijn dat de 6800 de drivers van de 5200 gaat gebruiken (of gewoon de XP-drivers) maar het beste is toch de 6800-drivers te installeren.
08 augustus 2007 20:19
louwrens
allen ForceWares ondersteunen vanaf de geen idee tot de 7950 aan toe
de 8serie heeft aparte drivers
08 augustus 2007 21:50
sjz
Ja, maar ik dacht toch echt dat de Setup, ondanks dat die op de andere kaarten ook uitgevoerd kan en mag uitgevoerd worden, de videokaart detecteert en dan die specifieke drivers ervoor laad. Als je dus een andere kaart d'erin propt, moet je die ForceWare-driver opnieuw installeren, die je nieuwe kaart detecteert en dan die specifieke driver ervoor installeert.
Ach, ik kan het fout hebben hoor. Desgewenst zoek ik het wel even op.
08 augustus 2007 22:26
louwrens
dat verandert zodra windows geladen is, dan detecteerd windows m en wordt dat veranderd.
want ik heb daar geen problemen mee gekregen.
ja zoek maar ff, dan zijn we eruit:P