-
zone
hoe kan je in vice city cheat codes invoeren want dat vind ik nergens ...
ps: moeten ze met spaties of zonder ?
[size=8][color=blue]Mod: titel maar aangepast, past beter bij de diversiteit van het topic.[/color][/size]
07 augustus 2007 23:41
-
luccey
met spaties, en je moet ze gewoon typen (je kan ze ook typen als je eerst op esc hebt gedrukt, volgesmij dan h?, dat weet ik niet zeker ;))
07 augustus 2007 23:42
-
masterwillems
je moet de codes gewoon typen in het spel. maar als je de pc versie hebt kan je ook eerst escape doen en dan typen (handig als de politie achter je aan zit ;) )
08 augustus 2007 00:46
-
unknown
jep gewoon typen...
08 augustus 2007 02:07
-
louwrens
jup gewoon typen
me neefje heeft ook Vice City
08 augustus 2007 08:29
-
danox!
Ja en als je het hebt ingetikt hoor je een geluidje. :P
08 augustus 2007 09:40
-
louwrens
in GTA SA staat er dan linkboven in een zwart balkje: Cheat Activated:P
08 augustus 2007 09:43
-
masterwillems
dat weet ik niet meer volgensmij niet maar gta vice city is al weer een tijdje geleden:P
[admin mode]
slotje?
[/admin mode]
08 augustus 2007 09:44
-
zone
ok bdeankt maar kheb nog een probleempje ik heb in vice city geen geluid :s
08 augustus 2007 10:11
-
luccey
update je drivers is/installeer 'm opnieuw ;)
08 augustus 2007 10:15
-
raymus
kijk in je instellingen hoe het daar staat misschien?
08 augustus 2007 10:20
-
andredrummer
heb je em gedownload? (zoals ik?)
08 augustus 2007 10:21
-
zone
jep gedownload ( en het gaat nog eens zeer traag)
08 augustus 2007 10:25
-
mattnl
[quote=79225]Dat maakt niks uit, ik had ook een illigale kopie, en nog werkten de cheats bij mij.
Probeer deze cheat eens tijdens het spelen en ga met een auto rijden:
[size=16]comeflywithme[/size]
08 augustus 2007 10:27
-
zone
ok kga eens proberen..
bestaat er ook niet een manier om mijn pc zodanig snel te maken dat vice city ook wat sneller gaat ??
08 augustus 2007 10:29
-
masterwillems
je hoort ook helemaal geen geluid dacht ik bij gta vice city. zins gta 3 hadden ze dat er uit gehaald in gta 1 en 2 had je dat nog wel.
[quote]bestaat er ook niet een manier om mijn pc zodanig snel te maken dat vice city ook wat sneller gaat ?? [/quote]
pc upgrade?
08 augustus 2007 10:30
-
xp 2
OC'en?
08 augustus 2007 16:44
-
zone
verandfer onderwerp !?! hoe kan je cheats in san andres typen met of zonder spaties ?
08 augustus 2007 18:38
-
louwrens
zijn er dan codes met spaties?
paar leuke voor GTA SA:
aezakmi: als je last hebt van politie
hesoim: je leven weer helemaal vol + hele hap geld
baguvix: je kan niet dood door kogels enz, maar wel van explosies en gebouwen donderen
die gebruik ik meestal:P
en voertuigen cheats
08 augustus 2007 18:42
-
zone
ok heb een hoopje vol cheats gevonden maarja ik heb ze nooit echt goed kunnen genruiken maar moeten die soms in hoofdlettters fzo want die cheat van die tank staan geen spaties in en ik typ ze gewoon in als ik aan het spelen ben maar die werkt net niet
08 augustus 2007 19:09
-
riege
Ik zat laatst naar mods te zoeken voor San Andreas (was die lelijke CJ zat) en kwam toen deze site tegen: [url]http://nl.wikigta.org/wiki/Main_Page[/url]
Je kan er ongeveer alles vinden, Hidden Packages, Horseshoes, Easter eggs en nog veel meer.
Ergens stonden ook cheats dus als je de game niet aan kan zou je het daar kunnen opzoeken. :P
08 augustus 2007 19:53
-
zone
heej vraagje niet over vice city of san andreas maar over gta3
hoe moet je in godsnaam en vliegtuigje van de grond halen dus hoe kan je ermee vliegen ik kan er wel mee rijden maarja dat is natuurlijk niet vliegen h? dus hoe beweeg ja dat vliegtuig in de lucht (en hoe laat je het opstijgen en landen ?)
het is op pc h
09 augustus 2007 17:59
-
andredrummer
[quote=79230]
He Matt, Er zijn bepaalde soorten op het internet te downloaden hoor, ik weet niet of je
deze site al es gezien hebt.
Ik heb een keer een GTA Vice City gedownload waar geen tekst bij stond als je bijv. een cheat had ingevoerd of je was met een missie bezig.
09 augustus 2007 18:06
-
unknown
ik heb dat ook dat je geen geluid hebt...ook gedownload...dan is het de versie zonder radiostations...als het goed is doet de mp3 en de fx geluiden het wel....anders moet je ff drivers installere
09 augustus 2007 18:10
-
zone
maar hoe bestuur je nu dat vliegtuig ???
09 augustus 2007 18:33
-
louwrens
met A,S,W,D,Q en E
en de + en - voor de wielen in en uit de klappen
A= naar links
S=remmen/achteruit
D=naar rechts
W=vvooruit
Q=staartvleugel naar links, gaat dan naar rechts)
E=staartvleugel naar rechts, gaat dan naar links
met de muis wil het ook, die gewoon de gewenste richting schuiven (reageert wel wat trager, maar lijkt echter)
dus naar rechts sturen is: A en Q
09 augustus 2007 18:45
-
leviathan
De dodo ?s een vliegtuig en dus kun je er toch echt wel mee vliegen. Al is het vliegtuig expres voor de grap met veel te korte vleugels in het spel gezet zodat het ding zeer instabiel is. Het is duidelijk te zien dat het de bedoeling van Rockstar was om niet te kunnen vliegen met het ding aangezien veel gewouwen textures aan de bovenkant missen en er geen hoogtelimiet in het spel zit. Je hoeft je dus ook niet er om druk te gaan maken dat je niet er mee om kunt gaan.
Het is uiteraard w?l mogelijk om ermee te vliegen, maar dit is zeer lastig en vereist veel oefening. Na wat oefenen kon ik al aardig met het ding vliegen, ik kon er zelfs rondjes mee vliegen en loopings mee maken. Na een tijdje lukte het me zelfs om langer als een half uur in de lucht te blijven en heb zowat het hele spel van bovenaf gezien, rondjes cirkelend over de eilanden. Jammer genoeg eindigde mijn geweldige vlucht met een respawn fout omdat ik in een berg respawnde toen ik van de map af vloog met het automatische omdraaimechanisme.
De dodo vliegt van zichzelf gewoon zeer instabiel en heeft flink de neiging te gaan "stuiteren". Probeer dit vooral niet recht te trekken want dan gaat het mis.
Gewoon veel oefenen, succes ;)
EDIT:
[quote=79622]Wat jij nu opleest zijn de controlls van GTASA, deze zijn niet van toepassing op GTA3 aangezien het spel daar maar 2 draaiassen kent voor het vliegtuig, pootjes inklappen was toen ook nog niet van toepassing.
09 augustus 2007 18:50
-
zone
oh dat is moeilijk (en mijn vliegtuigje gaat niet van de grond....
staat er soms ergens een helikopter die ik kan besturen ?? (vergeet niet dat ik niet van plan ben om dat spel gewoon uittespelen)
09 augustus 2007 19:50
-
leviathan
Geen helikopters in GTA3
09 augustus 2007 19:58
-
zone
oh dat is wel spijtig
09 augustus 2007 20:31
-
raymus
Er is nog een die Gta3 speelt! die heb ik al tijden niet meer gedaan;O ook san andreas speel ik de laaste maanden niet echt meer.. Ik zit met smart te wachten op de nieuwe.. Maarja dat zal nog wel even duren..
09 augustus 2007 23:45
-
jaspervh
ik heb ook nog gta 3 en ik speel hem toch nog wel regelmatig. net als gta: vc en san andreas.
09 augustus 2007 23:51
-
zone
als ik hem gedownload had stond er bij GTA:SAN ANDREAS
maar het was gewoon gta 3 drm werkten de codes ook nie van san andreas (maar ben nu een san andreas aan het downloaden)maar daar ga ik verder niks over zeggen
09 augustus 2007 23:52
-
riege
Ik vind die nieuwe gast er ook maar lelijk uit zien, CJ vond ik ook een ramp.
De beste character vind ik nog Tommy van Vice City. (ik heb alleen gta 2, vice en SA gespeeld dus over 3 weet ik niets :P)
Ik vond het ook cool dat je tommy zijn texture zo makkelijk kon bewerken.
10 augustus 2007 11:06
-
keitaro
GTA 3 vond ik echt bagger >.<
Vice was beter. San Andreas, vind ik het verhaal, plus de neger niks XD
10 augustus 2007 11:16
-
louwrens
ja die CJ is niet echt ....:P
kun je dat niet modden?
doe je een kip ofzo xD
10 augustus 2007 11:18
-
raymus
[quote=79734] Hahaha dat heb ik meedere mensen horen zeggen:P
10 augustus 2007 11:20
-
riege
Ik vond CJ wel goed gemaakt enzo, maar ik ben gewoon niet een echte neger fan.
Maar echt de characters er om heen... Die vielen me het meeste tegen, ook je "girl friends" zagen er gewoon slecht uit voor zo'n game. De Sfeer van Vice city vind ik ook beter dan in SA, vooral ook omdat je niet echt een vast plek hebt ofzo en veel gedeeltes ook gewoon zand is.
Toen ik dacht aan een grote wereld dacht ik niet meteen aan 1/3 Zand en 1/3 water. :P
Maar ik weet niet of je CJ "echt" kan modden, ik ben er niet echt naar op zoek geweest en zag alleen andere kleren mods.
In Vice city kon je echt bijna alles modden, ik heb toen een keer alle lelijke vrouwen in hoeren verandert. XD
10 augustus 2007 11:29
-
rubenus
Bij vice city zijn de graphics wel slecht :S
10 augustus 2007 11:35
-
louwrens
[quote=79747]
dan moet je dr graphics omhoog zette:p
10 augustus 2007 11:38
-
raymus
Ik vind de graphics zowiso niet zo heel bijzonder bij alle gta spellen.. Maar dat komt misschien door de hele grote mappen enzo..
10 augustus 2007 11:40
-
leviathan
GTASA is net zo moddable als GTAVC was, CJ kun je ook blank maken bijvoorbeeld, maar omdat CJ zo gecompliceerd in elkaar zit is eht echt een hele grote mod om dat allemaal goed te krijgen.
Verder kan het idd zo zijn dat je GTAVC lelijk vind nadat je GTA3 gespeeld hebt, want bij GTAVC zijn de minimum settings voor de graphics namelijk van lagere kwaliteit als bij 3 en als je het dus net ge?nstalleerd hebt en het dan gaat spelen valt dat wel op dan.
GTA3 vind ik de beste sfeer hebben (gaat ook weer in 4 zitten zeggen ze) en GTASA had de lekkerste zandbakmode.
10 augustus 2007 11:55
-
louwrens
yeah dan ga ik m modden,
kheb er ook al een keur auto's bij gepleurt, maar ik kon ze niet vinden:P
10 augustus 2007 12:04
-
zone
[quote=79751] de graphics zijn niet slecht maar gewoon superslecht daar zouden nin hun volgende gta's een keertje werk van mogen maken
10 augustus 2007 12:55
-
leviathan
De graphics van GTASA vind ik zeker niet slecht. Alles ziet er gewoon mooi strak en rond uit, sommige effecten zijn weliswaar wat nep, maar ik vind het er zeker niet slecht uit zien voor een spel dat ook alweer 2 jaar op de pc uit is inmiddels. Het heeft gewoon minder dat extreme bloom gedoe wat tegenwoordig zowat elke game heeft om het "realistisch" te laten lijken. En er komen momenteel nog steeds games uit die zich onder het grafische niveau van GTASA bevinden (kuch, transformers, kuch).
Verder maakt een draw distance mod ook zeer veel goed.
Ik vind het grootste minpunt van GTA de AI van de NPC's (voorname de weggebruikers) en de popup van auto's vlak voor je als je met zeer hoge snelheiden over de weg scheurt.
En als je zegt dat ze in de volgende GTA beter aan de graphics mogen gaan werken, heb je vast nog nooit screenshots van GTA IV gezien?
10 augustus 2007 13:13
-
zone
srr hoor maar ik weet spellen (drm niet voor pc) met toch nog een beetje betere graphics
allesins in de spellen die ik speel vice city en gta3 vind ik de graphics niet zo mooi
10 augustus 2007 13:35
-
louwrens
GTA 4 wordt vet, alleen daar kun je niet in vliegen en hij komt mss niet eens voor de pc.
10 augustus 2007 13:48
-
rubenus
NIET EENS VOOR DE PC? Als ie niet voor de pc komt word ik boos, denk ik, eindelijk weer eens een nieuwe gta, komt ie niet voor de pc
10 augustus 2007 14:00
-
leviathan
[quote=79783]En met welke games vergelijk je ze dan? Je moet natuurlijk wel kijken naar wat de graphics toen voorstelden, niet wat ze nu waard zijn.
Natuurlijk komt GTA IV wel naar de pc, we kennen R* inmiddels al he :o
10 augustus 2007 14:34
-
zone
kijk naar midtown madness 3 (een spel van al een paar jaar oud voor de xbox) en dat zijn veel betere graphics dan gta zoek maar eens op google
10 augustus 2007 14:58
-
leviathan
Ja, je hebt het nu over de Xbox versie, en op dit forum wordt er wel vanuit gegaan dat het over de PC versies gaat. Daarbij komt dat GTA3 al veel ouder is, dan is het normaal dat ze grafisch minder kunnen.
Niet alles draait om graphics.
10 augustus 2007 16:11
-
keitaro
Nee idd, kijk maar daar de Wii.
Minder graphics dan de Xbox 360 en de PS3. Maar wordt wel 12 x zo goed verkocht!!!
10 augustus 2007 16:49
-
zone
ja en dat is omdat het iets compleet nieuw is h? hier moet je bewegen en het is nog eens goedkoper oook
10 augustus 2007 17:11
-
leviathan
Dat zeggen we, gameplay > graphics.
10 augustus 2007 17:52
-
keitaro
Ik heb liever goede gameplay en gezelligheid dan dikke graphics :O
10 augustus 2007 17:58
-
zone
nouja ik ook maar de graphics moeten ook wel goed zijn h? zo van die lelijke graphics vind ik echt niet zo goed maar wel nog met die graphics ... hoe mooier ze zijn hoe echter het lijkt
10 augustus 2007 18:17
-
masterwillems
gameplay boven graphics als je kijkt naar Beyond good & evil zijn de graphics niet donderend MAAR de gameplay en sfeer zijn zeker erg goed en de game is zoizo erg goed.
10 augustus 2007 18:21