zit met een nogal een moeilijke keuze.
Toen ik wat aan het rondsurfen was zag ik plots ietsover de flightsimulator en dat wou ik het wel precies hebben.
Nja, het kost wel ?50-60 en dat is wel enorm veel.
Downloaden? 8 GB downloaden, dat wil zeggen dat ik nog maar 4 GB voor de rest van de maand kan downloaden en zoiets overleef ik niet direct.
heeft iemand een idee wat ik moet doen?
Kopen en wat geld kwijt zijn of downloaden en dan voor de rest v.d. maand niks meer binnenhalen (of anders).
Probeer eerst eens een DEMO, van het spel, want, misschien betaal je wel 60 euro voor iets wat je helemaal niet leuk vind.
07 augustus 2007 15:56
sparky
[quote=79035]
misschien heb je gelijk.
maar hoe groot is die demo wel?
kbedoel ,ik moet nog rondkomen voor mijn andere downloads. :P
07 augustus 2007 15:57
masterwillems
dan zoekt men even op Filefront.com en ziet dat de goeie versie 798mb groot is.....ik vind dat jeje pron downloads maar ff moet uitzetten want wat is nou belangrijken? je pron of 60 euro voor niks uitgeven ;)
07 augustus 2007 16:20
raymus
Uuuhm ik weet niet of jij het weet: Maar downloaden mogen we het hier niet over hebben en je dus niet in advieseren:P Of je moet het legaal downloaden.. Maar als je het een echt leuk spel lijkt dan kan je hem altijd kopen.. hier staat wel een game trailer Linkje voor je simulator Ik heb zelf een keer een ouder versie gehad.. Toen vond ik hem zeer leuk alleen wel moeilijk:O
masterwillems
hij heeft het over de demo Raymus :P die is over het algemeen gratis ;) (6)
raymus
Ja maar hij heeft het ook [quote] over Nja, het kost wel ?50-60 en dat is wel enorm veel.
Downloaden? 8 GB downloaden, dat wil zeggen dat ik nog maar 4 GB voor de rest van de maand kan downloaden en zoiets overleef ik niet direct.[/quote]
07 augustus 2007 16:21
knarf
Ik kan je verzekeren het is een heel leuk spel. Ik weet alleen niet of je de demo leuk vindt want het spel zelf wordt vooral pas leuk als je in het 5de of 6de level zit.
Welke wil je ?
1. Standaard
2.Deluxe
Heb zelf de deluxe
07 augustus 2007 17:14
sparky
Nja, de deluxe is wel ?70 tegenover de standaard van ?50-60.
Wat raad jij aan knarf?
En heb je hem legaal of illegaal?
07 augustus 2007 17:20
knarf
Legaal,gekregen voor kerst.
Bij Deluxe heb je wel veel meer vliegtuigen en vliegvelden. Ook zijn de beelden beter. En je hebt meer missie's.