-
sanka
ik wil dit stukje hardware gaan kopen(zie titel) alleen ik weet niet of hij met alle, of anders meeste spellen werkt
hier is een lijstje voor als ieand weet of het daarmee werkt
1. hidden and dangerous 2
2. splinter cell chaos theory
3. heroes of the pacific
4.need for speed carbon
04 augustus 2007 18:09
-
Account verwijderd
Volgens mij werkt hij wel met de meeste spellen, en anders zijn er nog gratis losse programma's te downloaden waarmee je kan zorgen dat je toetsen op de controller een toets op het keybord softwarematig aanslaan. (denk aan JoyToKey ect.)
04 augustus 2007 18:16
-
knarf
Staat op de hoesjes van het spel waar het mee compatable is en kijk anders op de microsoft website
04 augustus 2007 18:25
-
sanka
maar HD2 (hidden and dangerous 2) komt ergens uit 2002 ofzo en toen bestond dat nog niet
04 augustus 2007 18:37
-
leviathan
De xbox 360-controller wordt gewoon als gamepad gezien net zoals alle anderen (nou ja, op een paar aparte stukken plastic na dan). Het ligt dus gewoon aan het spel zelf of het met gamepad te spelen valt of niet, en daarvoor moet je natuurlijk bij de spellenmaker zijn om te kijken of de games van nature al gamepads ondersteunen. Need for Speed Carbon zal vast wel, aangezien de voorgaande delen ook mogelijk waren, maar om shooters te gaan spelen met een controller is zeer onwaarschijnlijk dus zal er van nature dus waarschijnlijk geen support voor zijn.
05 augustus 2007 01:20
-
danox!
Ik dacht dat die controller alleen voor de xbox was.
05 augustus 2007 09:02
-
knarf
Je hebt ook een USB versie
05 augustus 2007 10:14
-
zone
het is maar dat je het weet ik heb zelf een oude xbox hier en ik heb ook een tijdje een xbox 360 gehad en toeval is wel dat allebij mijn xboxen mijn spellen stuk maken (krassen op de cd's zetten enz..) en dan werken die zelden of nooit dus pas op wat je koopt!!
ps: en dit licht niet aan mij !!
05 augustus 2007 11:49
-
snipertrail
[quote=78741]lol hij heeft het niet over een xbox maar over een xbox-controller voor op pc ;)
05 augustus 2007 11:52
-
zone
whoops:s my fault
05 augustus 2007 12:14