Wat voor kop moet je dan wel niet gaan krijgen... plus nek RSI :P
01 augustus 2007 01:28
blacksorcerer
Ik ben geen echte gamer (op CoD2 na ;)) maar als je zoiets ter beschikking hebt wordt je dat vanzelf :p
Wel krijg ik een beetje een oneerlijk gevoel t.o.v. andere spelers dan, want je ziet echt veel meer aan de zijkanten, dat lijkt me een behoorlijk voordeel in online games :o
Werkt het overigens gewoon in alle moderne games, dat je ook daadwerkelijk meer ziet, en niet dat het uitgerekt gaat wordne ofzo?
01 augustus 2007 01:34
keitaro
[quote=78081]Zover ik had gezien *levi had alles door gestuurt toen die het vond*
Werd het echt als een wijd beeld. en niet uitgerekt. je ziet dus veel meer. 3 schermen dus. Je hebt dan idd giga voordeel vergeleken met de anderen... but so what, fuck the rest of the world :P
over de 120 games als ik het goed had werd supported... en dan wijd screen, niet stretcht out.
01 augustus 2007 01:36
louwrens
[quote=78067]
Dan krijg je geen stijve nek:p
01 augustus 2007 08:06
strukel
Ik ben het er mee eens dat het er niet mooier op word...
Zelf heb ik ook een plasma tv staan met vga aansluiting..
Als ik daar me pc op aansluit word het er niet mooier,wel groter.
Ook al heb een redelijk goeie video kaart (Nvidia Quatro NVS 9***)
16 augustus 2007 11:36
martensupport
Zulke dingen zijn handig voor editing met Avid :o
Kun je alles naast elkaar zetten en heb je een hele lange tijdbalk :), best handig
16 augustus 2007 11:42
arjan_sa
dat is pas "the wow effect" :P
ziet er mooi uit bij bepaalde games(css, half life 2, oblivion) maar bij spellen zoals NFS of Moto GP3 is het er iets lelijker op geworden, let op die motor rechts van de speler helemaal uitgerekt.
Dan ga ik nu verder met kijken wat k kan doen aan m;n computer..
16 augustus 2007 12:38
louwrens
dat nu in DX10 en dan CoD4:p
opeens flikkerd er een hoofd naast je, in het spel:P
16 augustus 2007 13:57
arjan_sa
haha :P
probeer daar maar eens mario op te spelen XD (speelt m'n zusje te vaak:P).
Ben benieuwd hoe 't eruit gaat zien
16 augustus 2007 19:36
leviathan
Uitgerekt, Mario is namelijk geen pc game, dus ookal zou je het op pc spelen, dan is het er nog niet voor gemaakt.