Iedereen hier die gamed heeft wel Xfire.
Zoniet, dan kan je dat hier downloaden.
Dit topic is bedoeld om jouw Xfire-naam te posten.
Post hier deze code:
Kon me oude niet meer vinden:P
Maar gebruik het toch niet zo vaak:P
30 juli 2007 00:29
leviathan
Als je er toch alleen maar op uit bent om meer mensen je friends list in te krijgen, waarom gebruik je dan niet meteen de auto add functie? [url]xfire:add_friend?user=mattchaosnl[/url]
Het is handig als jullie het in een code posten:
[code]Zo dus.[/code]
Ik heb jullie allemaal toegevoegd.
[quote]Als je er toch alleen maar op uit bent om meer mensen je friends list in te krijgen, waarom gebruik je dan niet meteen de auto add functie? [url]xfire:add_friend?user=mattchaosnl[/url][/quote]Dit topic is niet alleen bedoeld voor mij, maar ook voor andere leden om elkaar toe te voegen.
30 juli 2007 11:29
keitaro
[quote=77846]
Dat bedoelde Levi dus ook. Met die code start xfire op en voegt die automatisch de gebruiker toe die in de link staat.
12 x makkelijker dan de xfire site profiel op geven en dan daar vriend toevoegen...
[quote=81029]
waarom haal je nou een oud topic uit het stof? dat is verboden -> regels
14 augustus 2007 19:25
masterwillems
ja en? hij voegt toch iets toe aan het toppic wat ook nog eens ontoppic is? die regel zou niet echt kunnen want als er bv over 3 maanden een nieuwe gast hier zou zijn zou hij nooit zijn x-fire account mogen posten dan zou hij weer een nieuw toppic aan moeten maken wat al helemaal dubbel werk is...niet alles gaat volgens de regels ik zie ze daarom ook meer als richtlijnen.
14 augustus 2007 19:29
simon8400
Het is nog maar 1? dagen geleden wat dus zelf geen bumping is :p
14 augustus 2007 19:42
Account verwijderd
[quote=81031]
Dat heb ik werkelijk nog nooit gehoord!!
Beter een oud topic omhoog halen, dan een nieuw beginnen. ONZIN!!
[quote=81034]
En al haalde ik het uit het stof, misschien was het wel een nooit opgelost probleem. Waar ik bijvoorbeeld net een antwoord op heb gevonden..
14 augustus 2007 19:53
snipertrail
lol, dit bijlange toch nog geen oud topic :p
14 augustus 2007 19:54
leviathan
Nog geen 9 dagen geleden, er hoeven hier dus geen bump-verwijten gemaakt te worden.