Wie weet waar je lessen kan krijgen van 3ds max 9zonder te hoeven betalen.
25 juli 2007 22:50
savenner
het Programma of tutorials?
25 juli 2007 23:12
mbn
over alle twee
25 juli 2007 23:32
raymus
Dit mogen we als het goed is niet op de tw site over hebben.. Want dit is een ilegale activiteit.. Ik weet het het klinkt stom maar dat is nou emaal zo en we houden het zo.. ;)
25 juli 2007 23:34
danox!
Ja, het zal wel illigaal zijn denk ik.. maar even onder ons.. ik gebruik ook welleens wat illigaals hoor, ik denk niet dat alle tw'ers hier heilige boontjes zijn.. :P
25 juli 2007 23:35
mbn
bijna iedereen op de wereld gebruikt illegale dingen
25 juli 2007 23:42
savenner
Maar dat mag niet op dit forum besproken worden;)
Kan uhm wel uploaden voor je maar dan moet je even een PM sturen;)
26 juli 2007 00:30
sjz
Ongeacht hoeveel mensen illegale zaken gebruiken, gaat TweakWindows hier geen support voor geven en is het zodoende verboden om het over illegale zaken te hebben.
Ik behoor niet tot de staff, maar weet wel inmiddels dat dit het vaste standpunt is van hun en dit kan je ook opmaken uit de regels.
26 juli 2007 00:31
mbn
ok
26 juli 2007 00:32
blacksorcerer
Het is inderdaad niet toegestaan illegale content (althans de vindplaatsen en werking ervan) te bespreken op TW, maar ik vraag me af waarom jullie je direct daartoe willen wenden.
Het lijkt mij persoonlijk namelijk erg sterk dat er geen gratis publieke tutorials en zelfs wat lesjes zijn te vinden.
[google=3ds+max+tutorials]
Heb je dat allemaal eens bekeken op Google, en daar helemaal niets gevonden wat je handig leek?
Als je echt een stapsgewijze uitleg wil, zou je je het best wellicht tot de bibliotheek kunnen wenden, voor jou gratis en als je in een stad woont, ook makkelijk bereikbaar. Iedere grotere bibliotheek heeft er wel 1 of meer boeken over (ik heb er namelijk ??n over deze prog gehaald voor mijn broertje die het voor school nodig had, en dat voldeed prima).
Dit komt qua onlin eenvoudige lesjes met plaatjes in de buurt: [url]http://animation.about.com/od/3danimationtutorials/3D_Computer_Animation_Tutorials_StepbyStep_Lessons_in_3D_Studio_Max.htm[/url]
En zo is er vast meer te vinden zoals ik ff snel kan zien. Meeste is wel engels, maar dat zou niet zo een groot probleem moeten zijn als je met zo'n pittig programma aan de slag gaat (a)