-
xphome
Hi,
telkens als ik Trackmania Nations speel verander het geluid in kraken. Er komt alleen zo een kraak geluid uit mijn boxen. Het is niet altijd, als ik online speel en de server wisselt van map heb ik het soms dat het geluid begint te storen en te kraken heel raar =S
Thx
XPhome
23 juli 2007 23:58
-
bj farmore
Als de server van map wisselt moet er ook qua geluid ook wel wat veranderen mss zijn jouw boxjes daar wat gevoelig voor. Ik heb nu ook een stereo tijdelijk aangesloten op een bepaalde pc en als ik een liedje stop en dan weer begin met spelen dan hoor ik ook wel eens een plop/kraakje in de box.
Is het erg kraken??.. of lichte kraakjes.
[offtopic]Ik wist niet dat hier nog een TM speler is.. ik ben ook verschrikkelijk groot fan van dat spel:D, nu nog even zo laat gespeeld:P[/offtopic]
24 juli 2007 02:46
-
easyboarder
Een vriend van me heeft ook vaker kraak geluiden in zn speakers. als hij de speakers en het geluid voor een paar tellen uit zet is het weer over.. HEEL ERG RAAR maar dan werkt het weer. Ik heb sterk het vermoeden dat het aan zijn speakers ligt. probeer eens andere speakers dus
24 juli 2007 05:52
-
xphome
Ik weet het niet maar het is echt kut. Als ik met DIVX movies een filmpje kijk en ik stop dan kraakt hij ook soms... ?!
24 juli 2007 11:24
-
raymus
Zoals bj farmor al zei misschien zijn jou boxjes daar wat gevoelig voor.
Offtopic: Easyboarder ga jij s'ochtend om 05:52 al achter de pc zitten??:P
24 juli 2007 11:40
-
xp 2
Ik heb dat ook soms, als mijn kabeltje van mn boxen tegen mn case komt.
Mss stoort er iets ofzo
24 juli 2007 14:19