-
djoey
Vanaf 1 augustus zal msn messenger betalend worden voor de mensen die dit bericht niet doorsturen aan acht mensen in jou contactpersonenlijst, dit is geen grap. (kijk maar op www.msn.com) Wanneer je dit bericht verzonden hebt aan 8 contactpersonen zal je messenger-icoontje blauw worden.
Ik wor gek van die crap. iedereen blijft er mee door zeiken.. op msn.com staat niks.. en nog geloven ze t..
maja.. wacht wel tot 1 augustus.. en dan ben ik diegene die tege hun gaat zeiken.. van zie je nou wel enzo.. zoeits kan toch niet.. icoontjes die blauw worden enzo..
17 juli 2005 23:52
-
keitaro
Dat hele MSN gebeure vind ik maar raar, okee ik gebruik het wel, maar als het betaald moet gaan worden en ik kan er dan niet meer mee werken lig ik er niet van wakker. Ik gebruik VEEEL meer Skype en Xfire... veel fijner dan dat rare msn gebeure, alleen zou ik dan vele mensen die geen xfire enzo hebben alleen kunnen bereiken met mail, maar aan de andere kant, 8 berichten versturen naar 8 verschillende mensen, dat zal wel gaan lukken denk...
Wel een raar verhaal...
18 juli 2005 10:37
-
ali
zal weer een hoax zijn
zooo irritant dat mensen erin geloven...
19 juli 2005 17:03
-
admin
[quote]ali zei op: 19/07/2005 - 17:03
zal weer een hoax zijn
zooo irritant dat mensen erin geloven...[/quote]
En het nog doorsturen ook. Vooral die wat je per email krijgt zijn iritant: shift + del > verwijderen? ja!
19 juli 2005 18:40
-
djoey
mail..msn gesprekken.. zelfs in msn namen :| moete ze mee kappen.. of k verwijder diegene die t doetmaar.. wat is ook alweer een hoax ? k wist t.. maja..
19 juli 2005 20:13
-
ali
zn doorstuur mailtje waarmee mensen proberen om bijv. hotmail servers de laten crashen!
want als iedereen dat mailtje doorstuurt, dan kan bijv. hotmail gaan crashen
21 juli 2005 11:54