welke versie heb je van SW:B1..
waarschijnlijk heb je de nieuwste versie, ik PM je een vertrouwde site wel door
(heb hem ook gebruikt voor COD2, werkt peerfect en veilig ;) )
13 juli 2007 17:12
sjz
[quote=75233]
Niet altijd hoor ;) Ik ken mensen die een Vista draaien op 256 Mb Ram, staat wel tegenover dat die persoon een mooie cpu heeft (AMD X2 6000+ :o, als je geld hebt voor zo'n mooi cpu'tje, kan je je ram toch ook updaten?, gaat het weliswaar niet over...)
Ik heb 2 gig. 3 mensen hebben een PM naar me gestuurd (dat ik ten zeerste apprici?er.) Deze PM's brachten me naar een locatie waar ik dus zo'n No-cd-crackje kon afhalen. Ik heb de PM van Snipertrail gebruikt, bevatte het meeste info en was het eerst. (A)
Bedankt iedereen voor jullie moeite!
Mijn probleem is opgelost dankzij jullie.
@ Levi: ik dacht al wel zoiets, maar op een forum posten is riscant. Andere mensen willen het misschien w?l voor illegaal gebruiken, en dat support TW niet. Ik dacht: laat ik even snel een fotootje maken, is toch een bewijs dat ik het spel legaal heb.
13 juli 2007 17:52
louwrens
@Sj: die 6000+ is nu maar 169euri van Alternate
13 juli 2007 18:30
gerbenkwakkel
Vista kan niet op 256 @Sj;) dan geeft die met de setup dat je genoeg geheugen hebt;)
13 juli 2007 18:38
louwrens
ooh, op 384MB wil het wel:p en 650MHz cpu
13 juli 2007 18:39
unltd
Opgelost , Hier kan dus een slotje op :P
13 juli 2007 19:07
sjz
[quote=75262]
Ik zou niet met je in discussie gaan als ik het niet zeker wist. Zij heeft wel degelijk 256 Mb Ram in haar computer zitten. De rest van de onderdelen vallen dan weer wel mee, een Athlon X2 6000+ (waarvan ik ds eerst dacht dat die nog ontzettend duur zou zijn :p ), een nVidia GeForce NX 6700 XL en een Hdd van 80 gb, en jawel, 256 Mb Ram. Ik weet niet hoe het OS draait, zal misschien traag zijn, ik weet het niet. Ik kan haar wel eens vragen hoe ze het nu gedaan heeft, en of ze bv. Sidebar enzo heeft aanstaan.