-
seraei
Hoi,
Ik heb een vraagje... ik heb een poosje geleden de nieuwere versie van Nvidia ge?nstalleerd (eerst de ouwe verwijderd) maar nu als je met dat pijltje naar de rechterkant van je scherm gaat verdwijnt ie (onder ook) ik heb het geprobeerd met die knopjes op mn beeldscherm in te stellen maar dat lukt ook niet... kan iemand mij helpen (heb Window XP, SP2)
Serzje!
17 juli 2005 18:41
-
djoey
ik heb ook de nieuwe drivers en als ik nou filmpjes of dvd's wil kijken heeft het heel licht vaag beeld.. dat is zwaar irritant.. is na de driver instalatie gebeurd..
17 juli 2005 23:55
-
seraei
Volgens mij is er iets mis met die Nvidia-versie ofzo! Vind Nvidia sowieso al erg irritant de laatste tijd :p heel vaak krijg je dat blauwe scherm enzo, *zucht* haha.
20 juli 2005 15:53
-
djoey
jah.. :o dat pc uitgaat ?:|
da heb k echt veel.. is lastig man.. zo in 1 keer.. hoef ik niet eens zwaar te belasten ofzo..
en is wel de vga kaart.. maja..
nvidia driver s dus niet goed.. hmm..
en oude lowde kan niet.. schiet lekker op dan.. :p
20 juli 2005 16:56
-
ali
ik heb een andere vga kaart<< nooit problemen mee gehad
21 juli 2005 09:31
-
seraei
Jaah precies... gewoon andere videokaart aanschaffen haha Nvidia is nie goei vols mij hoor, heb altijd problemen mee!
21 juli 2005 11:56
-
djoey
neej voor deze driver deed die echt heel chill..
maja.. nou nie meer dus..
k heb denk k idee alleen weet nie of dat gaat werke
de driver un-instaleren.. dan moet je pc opnieuw opstarten
en dan zegt windhoos bij het opstarten nieuwe hardware gevonden en dan gewoon de drivers van windows update site halen..
zal t zo keertje en anders vanmiddag wel proberen :p
maja.. wil t wel goed hebbe...
21 juli 2005 12:21
-
seraei
Dat werkt vols mij niet hoor... hebt die andere nodig... dan zou je eventueel in het archief moeten zoeken van Nvidia de ouwe afladen en die installeren. (eerst die huidige versie die ge?nstalleerd staat weghalen natuurlijk) maar voor mij zal dat niet veel uitmaken... naah wacht wel tot m'n broer hier weer op vakantie komt kan hij weer proberen te maken haha (zit in ict lekker handig!)
21 juli 2005 15:36
-
djoey
Ik had een cd met alle drivers van mn moederbord en vga enzo :o en stond nog de oude op.. hopelijk is deze nou weer 100% goed :p maja.. misschien kan ik m sturen via msn als je wil ofzo..
21 juli 2005 19:05