Nja het is niet hinderlijk in mijn inszien?
maar het is niet dat het aan jouw scherm ligt, het is normaal, misschien heeft dan het ene scherm het wel en de andere niet?
10 juli 2007 11:49
gerbenkwakkel
Even een vraagje, bij wie zit er een optie fine in het beeldscherm menu?
10 juli 2007 13:08
etienne
@ Gerbenkwakkel bij mij....
10 juli 2007 13:47
gerbenkwakkel
En op hoeveel procent staat die dan? Etienne?
10 juli 2007 14:23
etienne
op dit moment op 83 (Samsung SyncMaster 920n, Nvidia Geforce 8600 GT)
moet wel zeggen dat ik de laaste tijd veel op "Auto" moet drukken om het scherm scherp te krijgen. vanmorgen stond ie op 61 en nu net weer op auto moeten drukken en nu staat ie op 83.
10 juli 2007 14:44
gerbenkwakkel
Okee, maar kan het bij mij ook aan de videokaart liggen?
Ik sprak vanochtend iemand op WLM en die zei dat het aan mijn videokaart lag,
Dat hij hetzelfde probleem had maar dan met zijn geforce 2,
Nu weet ik niet of ik diegene moet geloven.
10 juli 2007 14:53
xp 2
Ik weeet niet of je daarop kan vertrouwen, want een geforce 2 is HEEEEEEL oud
10 juli 2007 17:52
sjz
Het is altijd wel mogelijk. Als er iets mankeert aan de videokaart, heeft het beeldscherm daar aan te leiden h?.
Maar zelfs al zou het aan de videokaart liggen, dan nog moet je wel meerdere dingen opmerken, niet gewoon een vage rand rond schermlettertypen. :| Btw, verschillende personen hebben al aangeven dat zij dit ook hebben, en dat het aan ClearType kan liggen.
EDIT:2de alinea toegevoegd.
10 juli 2007 18:21
masterwillems
wat zijn jullie allemaal aan het praten? :S nee het ligt niet aan het beeldscherm of videokaart en ook niet aan de refresh tijd van 12ms dat heeft alleen te maken met ghosting en meer niet...
het heeft meerdere kleuren of omdat je je videokaart op 16bit hebt gezet (wat hij soms doet als hij de resolutie niet trekt samen met 32 bit) of het is gewoon een effect om het mooier te maken.
het heeft ook niks met de optie van je videokaart te maken (behalve dan de 8bit 16bit of 32bit opties).
als je er geen last van hebt dan zou ik er gewoon niks aan doen je ziet het normaal gesproken toch niet en anders zou ik kijken voor een andere videokaart (want ik heb begrepen dat er een geforce 2 in zit of is het de ATi Radeon 9250?)