Ik ben het eens met de term weet wat je !!doet!!, echter is het wel een leer.
Laten we eerlijk zijn de meeste van ons zal ook wel eens met een experiment bezig geweest zijn wat uiteindelijk niet het resultaat behaalde waar we op hoopte.
Natuurlijk blijft het een gok als je gaat tweaken, maar een tweak is past echt als men het ook heeft getracht te proberen.
Luccey, ik hoop dat alles nog werkt indien nodig staan ik en denk genoeg andere open voor hulp.
08 juli 2007 21:00
gerbenkwakkel
Mwhaaau ik ben tot wel een degelijk resultaat gekomen,
Op zolder doe ik welleens aan stikstof overclocking,
En met mijn eigen Celeron D ging ik alleen puur voor de benchmarkes tot 4.20GHz:D
08 juli 2007 21:02
bj farmore
[offtopic][quote=74329]
Jij wist al die dingen ook nog niet kon ik me herinneren met je overclock topic, je moet het toch op een manier achter komen. [/offtopic]
Maar ik raad wel aan om toch wel wat er van af te weten voor je er mee begint
08 juli 2007 21:37
andredrummer
[quote=74331]Welkom bij de clan :P
08 juli 2007 22:02
gerbenkwakkel
[offtopic]@BJ Farmore, ik wist het wel;) maar ik wist niet wat achter het probleem zat;)[/offtopic]
Jongens overclocken is niet zo dat als je je FSB 1 omhoog zet dat je PC meteen naar zun *** is, nee als je hem meteen ongeveer 150FSB omhoog gooit dan pas is het gevaarlijk, of je gooit meteen je vcore 5 stappen in de lucht dan pas is het kwaad maar niet als je je FSB 1 of 5 stappen verhoogt;)
08 juli 2007 22:09
xp 2
Ik begrijp alle dingen die gerben zegt behalven dividen :p
Met mijn mobo kan ook niet geoverklokt worden, er zit een soort lock op :p
08 juli 2007 22:18
louwrens
ik heb op me mobo een CPU Protector en B.F.G (Boot Failure Gaurd) als ik verkeerd wordt alles naar standaard herstelte:)
08 juli 2007 22:40
luccey
ik heb 'm d'r uitgehaald, volgensmij deed die het toen weer ;)
maar m'n vader heeft m'n cpu eruit gehaald, en heeft hij een pinnetje verbogen :S
ik 'm vanmiddag naar de computerboer om te kijken wat er precies mis is, dus kan er hier een slotje op ;)
09 juli 2007 09:13
xp 2
Hoe kan je nu een pinnetje buigen op S775?
Dat is toch bijna onmogelijk :p
Of heb je 478?
09 juli 2007 09:58
luccey
775 ;)
(hij had 'm d'r niet goed in gedouwt en toen was een pinnetje verbogen:S)