hallo allemaal ik wou eerst een nieuwe kaart in mijn computer zetten voor 2 geluids uitgangen en 2 telefoon verbindingen maar dat lukt niet zonder cd weet iemand plz een oplossing????
07 juli 2007 18:27
richard brons
zoek de bijbehorende cd (A), lijkt me wel handig, of zoek via internet de drivers
07 juli 2007 18:32
leviathan
Het zou fijn zijn als je wat meer informatie zou geven, zodat wij je beter kunnnen helpen.
Want "een kaart" kan vanalles zijn. Vertel ons eerst maar eens van welk merk "de kaart" is en welk type en waar het precies voor bedoeld is. Dan pas kunnen we je helpen.
07 juli 2007 18:33
ricky
ik heb geen CD maar ik weet wel hoe die heet eh.....ik weet het niet maar hij heeft telefoon ingang en 2 uitgangen voor koptelefoon en microfoon!!
07 juli 2007 19:29
xp 2
Een soort van combo geluidskaart/modem?
Kan je mss ff het type en merk opzoeken?
07 juli 2007 19:32
leviathan
Zegt de pc "nieuwe hardware gevonden" ? en dan komt ie met de melding dat ie hem niet kan installeren?
Dan moet je daarna even windows toets + pauze drukken om bij hardware apparaatbeheer te kiezen, dan moet je daar even in de lijst kijken naar het mislukte stuurprogramma om te kijken hoe het ding heet.
07 juli 2007 19:34
ricky
maar het lukt niet!!! ik wil wel weten hoe die heet alleen ik kan het niet vinden!!!:'(
ik weet wel dat het van een IBM komt!!
07 juli 2007 19:35
Account verwijderd
Het moet wel bij apparaatbeheer staat zoals Leviathan zegt, anders is het voor ons wel heel moeilijk om je er enigzins bij te helpen. Hoe graag we ook willen.. :|
07 juli 2007 19:39
xp 2
Kan je ff je hardware profiel invullen?
Desnoods mbv Everest
07 juli 2007 19:43
ricky
er staat een tekentje van een telefoon op!!en er staat FOR HOME OR OFFICE USE! hij ziet er zo uit van de voorkant>>>>> [''']['''] |O|O|
------------------
07 juli 2007 19:46
leviathan
Je taalgebruik komt niet echt gemakkelijk over. Hoe ben je aan het apparaat gekomen, op straat gevonden? Zo ja, wanneer? En je kunt bij apparaatbeheer toch wel zien welke apparaten een rood kruisje of een geel uitroepteken er voor hebben staan? :S
07 juli 2007 21:10
erwin_w
Je kan eventueel even op de kaart kijken of daar een soort van typenummer of merk staat.
Dus kastje open, kaartje eruit en erop kijken (dus niet via windows)
Ook een ID-nummer o.i.d kan uitkomst bieden.
Met de gegevens die je tot nu toe geeft schieten we weinig mee op.
Heb je ??n van die nummers o.i.d gevonden kan je misschien via Google proberen wat meer info hierover te krijgen of je zet hier even neer wat je allemaal op die kaart kan aflezen
07 juli 2007 21:39
ikkus
Je kan ook een foto maken van die kaart. Dan herkennen we misschien wat het is en kunnen we kijken welke nummers/codes belangrijk zijn om drivers te vinden.
Waar is de kaart voor bedoeld, wat is je plan met de kaart.
08 juli 2007 12:22
xp 2
Ik denk dat het een modem is
08 juli 2007 18:45
sjz
Ik denk dat het duidelijk is dat wij niet kunnen helpen indien de TS zich niet meer inzet.
We kunnen enkel helpen als we bijvoorbeeld het apparaat eens zien, of beter, dat jij het apparaat van naderbij bekijkt en eens achter een stickertje ofzo zoekt, waar een modelnummer opstaat en/of merknaam.