-
ruben
ik heb via s- video mijn tv aangesloten maar eert zag hij hem nog maar nu niet meer en als ik in nvidia een vinkje voor tv decteren zet en dan opnieuw opstart komt het in zwart wit iri kan iemand mij helpen?????!!!!
07 juli 2007 15:26
-
luccey
heb je je drivers up-to-date?
07 juli 2007 15:38
-
ruben
weet ik niet hoe doe je dat
07 juli 2007 15:38
-
luccey
07 juli 2007 15:41
-
ruben
bedankt het doet het weer echt bedankt
Edit: ik had al eerder een forum geopent maar toen ik mijn computer opnieuw opstarten gebeurden weer het zelfde
ik heb via s- video mijn tv aangesloten maar eert zag hij hem nog maar nu niet meer en als ik in nvidia een vinkje voor tv decteren zet en dan opnieuw opstart komt het in zwart wit iri kan iemand mij helpen?????!!!!!
07 juli 2007 15:55
-
ikkus
Het kan zo zijn dat je TV geen S-Video ondersteunt. Als je de PC via een echte S-Video kabel aansluit dan ondersteunt je TV het wel. Als je een S-Video naar scart-kabel gebruikt dan bestaat er een kans dat je TV het niet ondersteunt. Ik heb zelf zo'n kabel maar dit zit een schuifje voor niet S-Video TV's op. Als je het later werkend hebt bestaat er een kans dat je beeld zwart-wit is. In dat geval moet je naar het controle paneel van je video kaart gaan en zoeken naar een instelling over de regia van je TV. Het is de bedoeling dat je hier Europa (PAL) instelt en niet NTSC, dat word nemelijk gebruikt in de VS en dus niet ondersteunt door jouw TV.
07 juli 2007 16:32
-
xp 2
Of je tv instellen op NTSC, maar kdenk niet dat je dan nog echt goed tv kan kijjken :p
07 juli 2007 19:16