Ik heb een offer gebracht aan de marathongoden: de afgelopen 11 dagen heb ik geen alcohol gedronken. Dit had een uitdaging kunnen zijn, maar gelukkig heb ik ondersteunende vrienden en collega's die, toen we vrijdagavond naar de kroeg gingen, de
Nike Cortez Dames hele vijf uur dat ik daar was, schoten, pinten bier, glazen wijn aanboden en over het algemeen " ga maar, je doet geen pijn ”. Bedankt jongens, jij rockt.
De eigenaar van de kroeg zag er een beetje verbaasd uit toen ik zijn gratis shots weigerde, omdat ik meestal degene ben die hem lastig valt om ze op een rij te zetten.
Voor het grootste deel van mijn marathontraining heb
Nike Internationalist Herren ik een eenvrouwsexperiment uitgevoerd naar de effecten van bier, wijn en sterke drank op atletische prestaties. Mijn bevindingen zijn dat dronken worden op een vrijdagavond en de zaterdag doorbrengen om op tijd te herstellen om een ??lange run op een zondagochtend te doen, heel weinig van het weekend verliet toen ik niet rond mijn flat flopte en de na-effecten voelde van drinken of hardlopen .
Gelukkig is voor ons hardlopers die van een drankje houden, het
Nike Air Zoom Pegasus 33 Femme herstelproces voor zowel een wandeling van 20 mijl als een avondje uit op de rum en cola vrijwel hetzelfde: rehydratatiesachets, gebakken eiersandwich, chocolademelk en een comfortabele bank. Dus heb ik deze zomer goed op voorraad gehouden.
Wat ik echter wel heb geconcludeerd, is dat het mogelijk is om voor een marathon te trainen zonder je sociale leven op te geven. Vorig jaar
Adidas Ultra Boost Mujer training voor Brighton heb ik alles uit de kast gehaald, veel nachten gemist en over het algemeen gegeten, geslapen en de marathon ingeademd. Dit was wat ik destijds moest doen en dat was wat ik bereid was te geven. Maar deze keer waren de dingen anders, er was geen mogelijkheid om mezelf voor vier maanden uit te schakelen, dus ik vond een middenweg.
Hoewel ik niet verwacht dat iemand mijn voorbeeld zal volgen - mijn laatste 20 mijlrun werd voorafgegaan door een vrijdagavond waarbij rode streep werd gedronken en tot 3 uur 's ochtends op 3 uur' s ochtends op power-ballades werd gedanst - ik ben het bewijs dat het nog steeds mogelijk is om van Party Pete "leef snel - ren snel". Of die levensstijl me een sub-4 marathon oplevert, moet nog worden bekeken, maar hoe dan ook, ik heb er geen spijt van.
Drie weken na de marathon, met mijn hoofd ronddraaiend met de effecten van Rode Streep en meterherinneringen van de nacht ervoor, zwoer ik mezelf af van alcohol. Is het te weinig te laat? Ik denk van niet. Alcohol heeft me door de jaren heen veel dingen gegeven, de overtuiging dat ik goed kan zingen en dat de wereld moet horen dat dat er maar één is. Maar het berooft me regelmatig van drie dingen: een goede nachtrust, hydratatie en het vermogen om verstandige voedingskeuzes te maken. Een plantaardige
Nike Air Max 95 Mujer samosa maakt geen goed diner. Met die drie dingen die van vitaal belang zijn in de komende 10 dagen is het vaarwel bier, hallo vroege nachten. God, het is saai.
Afgelopen weekend was Rock 'n Roll Roll Angeles, wat betekende dat het de 2e jaarlijkse "sprint een 5K was en dan terug naar de startlijn voor de Halve Marathon." Het is een werktitel. Dit was het plan voor het geval je geen idee hebt waar ik het over heb. Aangezien de 5K en de Halve Marathon op dezelfde locatie / tijd beginnen en de finishlijn (voor beide) een blok verderop ligt, kun je de 5K rennen en dan (in theorie) de halve rij halen terwijl corrals worden nog steeds vrijgegeven. @pointonemiles en ik deden het vorig jaar, dus we besloten het opnieuw te doen.
Op zaterdag organiseerden we een #WeRunSocial-bijeenkomst buiten het Staples Center. Het was geweldig om enkele
Adidas Ultra Boost Womens bekende en nieuwe gezichten te zien. We zouden daarna naar de Mixing Room gaan, maar ze waren niet open. OOPS. Dus in plaats daarvan liepen we naar Yard House, zetten wat tafels bij elkaar en gingen verder met het plezier.