Jazeker, volledig Aero, heb hier Vista Ultimate draaien met voorheen een ATI 128MB AGP, daarop deed Aero en Flip3D het niet natuurlijk maar na het plaatsen van deze kaart doet echt alles wat Vista heeft het.
Ik vind het zelf zeer de moeite waard die kaart.
Grafisch heeft die een flinke opkikker gekregen.
Ik heb hem bij paradigit gekocht in Arnhem, maar zag dat bij andere zaken de prijs nagenoeg gelijk lag.
Bij Alternate: ? 55,00, computerland: ? 49,95 en zo zullen er meer zijn met die prijs.
30 juni 2007 16:55
gerbenkwakkel
Als je tot en met 75 euro kan hem ik wel aan paar mooie gezien;) ik wil namelijk zelf ook 1 nieuwe dit ding wat ik nu heb is gewoon 1 groot wrak:P
Die kaart wil ik zelf ook gaan halen de ATI X1550 en lijkt me zeer zeker goed voor games en voor Vista!
30 juni 2007 17:40
erwin_w
Ik had een tijdje geleden ook een topic geopend over wat voor een videokaart ik moest aanschaffen. http://www.tweakwindows.nl/?p=forum&id=3271
Lees het maar eens even door, scheelt weer een hoop reacties die gegeven moeten worden die toch al gegeven waren.
30 juni 2007 17:43
ikkus
Aero belast je vidokaart niet heel veel.
Bij mijn werkt Aero vloeiend op een 128 MB Onboard Intel kaartje, en dan ook nog met 2 monitoren.
Aangezien deze veel beter is dan de mijne en de mijne al goed werkt lijkt die 6200 en aanrader voor die prijs.
Ik had ooit zelf zo'n ding gekocht om mijn 2de monitor aan te sluiten maar hij bleek te breed te zijn en dus heb ik hm terug gebracht. Nu heb ik een speciaal kaartje gekocht om een DVI aansluiting toe te voegen maar wat gebruik maakt van mijn Intel videokaart.
30 juni 2007 20:09
erwin_w
@Ikkus; Aero belast dan niet veel maar je videokaart moet dan wel beschikken over Pixel Shader 2.0 of hoger, en dat had die van mij dus niet, daarom deed de Aero en Flip3D het niet.
Die kaart van jou zal dan wel die pixel shader hebben gehad denk ik.
30 juni 2007 20:12
rubenus
idd ik draai hier ook vista hp met aero flip3d enzo op 7300LE pc?-e, gaat prima.
30 juni 2007 20:19
ali
Oke, ik vind die van Gerbenkwakkel ook goed
Wie kan me overtuigen welke ik moet kopen? Ik vind ze beide goed
30 juni 2007 22:21
gerbenkwakkel
Die van mij heeft betere prestaties, maar is daarin tegen wel wat duurder als de 6200,
Je hebt voorlopig denk ik dan ook geen andere meer nodig en keer je weer een paar jaartjes ermee vooruit,
Maar je je koopt het vandaag en morgen is het alweer oud wat Erwin al zei dan.
Ik zou voor een 25 euro meer toch voor de X1550 gaan;)
He Gerbenkwakkel :p
Die gasten van Salland zijn wel slim. Ze berekenen eerst zonder btw. dus 52.94 euro. Dan doen ze er verzendkosten bij. Dan pas berekenen ze de BTW.
Je kunt het wel 63 euro kopen, maar dan moet je hem zelf ophalen in Raalte, en dat is 157.9 km voor mij ...
Zulke.. pff
Ach... ik kijk wel..
Weet iemand toevallig hoeveel monitoren je kan aansluiten op de X1550 ?
08 juli 2007 13:01
danox!
Ik heb atm een Geforce 6200 en kvind hem niet zo h??l erg lelijk, maar om games op een hogere resolutie te spelen, dan begint het te haperen ( dan heb ik het over games zoals GTA SA ).
Echt voor gamen vind ik hem dus niet zo goed, daarom ga ik binnenkort een nieuwe kaart kopen :P.