weet iemand een game waar je politie moet spelen net zo als wegmisbruikers of echt achtervolgingen alvast bedankt
22 juni 2007 20:22
corvandegroppel
Waar kan je wegmisbruikers dan vinden?
22 juni 2007 20:33
ikkus
Wegmisbruikers is een TV programma dat word uitgezonden op SBS 6.
Ik zou zo geen games weten die aan jouw eisen voldoen maar als je voor wegmisbruiker wilt spelen ipv de politie dan raad ik je Need for Speed Most Wanted aan. Je kan ook kijken naar de game Need for Speed Hot Persuit maar dat is een ouder spel uit de Need for Speed serie.
22 juni 2007 20:37
corvandegroppel
Ja ik wist dat het een TV programma is maar ik dacht het zou wel leuk zijn als er een spelletje van is maar die is er blijkbaar niet. Weet iemand dus nog spellen voor Ruben?
22 juni 2007 20:40
erwinnnnnn
Hallo Ruben,
Bij Grand Theft Auto: San Andreas kan je ook politie missies doen. Het doel bij die missies is criminelen achtervolgen en uitschakelen. Dit kan met een politiewagen of een politiemotor. Als je al wat verder in het spel bent, kun je het ook met een tank of een legerhelicopter doen. Dat is wel jofel. Ik raad je het spel echt aan.
[s]Met zeer vriendelijke groet,
Dhr. Erwin[/s]
[size=8][color=gray]Admin: 'hallo' en 'groeten' zijn meer iets voor emails, en doen we liever niet op het forum.[/color][/size]
22 juni 2007 21:19
ruben
gta heb ik al maar nog anderen dingen?????
ik heb al wat gevonden FLIKKEN DE GAME maar weet iemand of er een demo of hele versie kan downloaden legal???????
22 juni 2007 21:29
blacksorcerer
Nee, is niet gratis verkijgbaar.
[url]http://www.flikkengame.com/shop.htm[/url]
Wel bij meerdere winkels te koop dus.
22 juni 2007 23:45
snipertrail
lol, dat is een serie op EEN op tv in belgie, ik zou het niet echt kopen want het trekt gewoon op niets...
23 juni 2007 10:11
corvandegroppel
Het is leuk denk ik leuk om te spelen voor even maar het is niet echt mooi. Ik weet niet of je dat wat uitmaakt, maar hier kan je even een paar plaatjes zien.
[color=blue][size=8]Levi: Na veel geklaag in dit topic, ff de url weggewerkt, kijk maar bij edit hoe het werkt[/size][/color]
23 juni 2007 11:59
sjz
@ Corvandegroppel: die lange url misschien tussen [url]-tags plaatsen? :)
Ik heb toevallig dat spel, en het trekt op niets, zoals Snipertrail zei. Het zit trouwens ook vol met foutjes, en de graphics zijn spuuglelijk. :s