De titel zegt het al
Als ik die Patch v1.3 van EA wil uitvoeren gebreurt er niks, er komt een DOS schermpje en die verwijnt weer.
Later heb ik de v1.4 patch gedownload ook van EA, die doet het wel, maar er blijft in het spel V1.2 staan:S
iemand oplossing? anders kan je niet online
22 juni 2007 16:41
leviathan
Al geprobeerd de patch in de NFSC map te zetten? Misschien is de speed.exe (of heet ie niet meer zo XD) locator een beetje van slag en moet je hem een handje helpen. Of de patch op speed.exe slepen of andersom. Is het EA-forum te groot voor je?
22 juni 2007 17:23
louwrens
dat heb ik ook al geprobeerd, hij heet nu NFSC
edit is het is NFSC typfoutje
22 juni 2007 17:28
ruben
ik denk dat je een verkeerde patch heb wand hij kan en mag geen nfsu dat betekend Need For Speed Underground michien een andere. en anders een crack!!
ik heb het wel voor je
22 juni 2007 17:56
louwrens
crack heb ik ook wel, dat is voor NO CD
kheb dvd wel
alleen hij wil de 1.3 patch niet installeren, en komt alleen een txt bestandje met de naam regini
ik wil graag online spelen
23 juni 2007 00:15
blacksorcerer
Heb je al geprobeerd de NO-CD door de originele te vervangen (en desnoods dan een (mini-)image te gebruiken om het spel (tijdelijk) te draaien en de patch uit te voeren?
Anders een verse install, maar je save files bewaren?
Als het zelfs dan fout gaat, kun je misschien inderdaad beter eens bij het EA forum aankloppen
23 juni 2007 00:39
louwrens
kheb al op het EA forum gekeken, niks te vinden
me oude saved game wou ie niet trug lezen, moet wel opnieuw
ik ga m vandaag of morgen wel ff opnieuw installeren, bellen is vet duur naar EA 45 cent p/m
als je het spel hebt gedownload moet er nog ergens een .ISO ofzoiets staan. Als je Alcohol 120% of Deamon tools heb moet je dat bestandje even mounten. Dan kan je het gelijk spelen zonder dat er patches aan te pas komen;)
veel game plezier:D;)
[color=blue]Admin: maar op TW doen we niet aan warez zoals in de regels staat...[/color]
10 juli 2007 23:14
savenner
[quote=74607]
Hij heeft het over een patch om online te spelen, en niet om een gedownload spel te spelen.
10 juli 2007 23:58
sander_xerox
Savanner bedankt dat je me eventjes op de vingers tikt ik lag duidelijk weer eens te slapen:p
Admin: maar op TW doen we niet aan warez zoals in de regels staat...
(oke zal niet meer gebeuren!!)
Louwrens, ik zal de patch eens downloaden en kijken of die het bij mij wel doet;)
11 juli 2007 00:10
kevinvn
Heej Louwrens,
Ik had precies het zelfde probleem,
Ik had toen wel een goede patch gedownload die het wel deed voor online te spele..;)
Ik zal eens kijken als ik hem nog kan vinden..;)
11 juli 2007 00:13
louwrens
Ik heb m via de largedownload site van EA gedownload en via Techzine.nl ofzo
met de 1.3 patch komt er alleen een regini uit, met de 1.4 patch bewerkt ie wel dingen, maar het blijft 1.2