ook al druk je er een passief gekoelde psu in..
dan nog zul je een uitlaat cooler moeten hebben..
zonder airflow wordt je behuizing van binnen te warm..
14 juni 2007 13:35
jaspervh
ik zou het niet doen!
koop gewoon een luchtkoeler. als je cpu oververhit raakt kun je altijd een nieuwe kopen, maar als die waterkoeler gaat lekken op welke manier dan ook, kun je een hele nieuwe pc kopen!
Ik had erom gevraagd bij de plaatselijke computerwinkel. zij raden het sterk af.
Maar de keuze blijft natuurlijk altijd aan jou
14 juni 2007 14:14
masterwillems
een normale zalman koeling doet wonderenook coolmaster scoort hoog (bij mij dan iig :P) waterkoeling is zoals hier boven echt niet alles kan je je pc beter in sla olie dompelen :')
ik denk dat ik toch maar geen water- of vloeistofkoeling meer doe, ik ga de fan van me psu vervangen door een stillere.
in iedergeval bedankt iedereen
14 juni 2007 17:06
louwrens
Ik ga mss alleen me graka met waterkoeling doen heb nog wel ruimte
14 juni 2007 19:05
michelvandijk
slechte ervaring mee met waterkoeling ..
14 juni 2007 19:07
09-47456
t klinkt ook niett echt lekker water (vloeistof) en elektra , t zal maar ergens gaan lekken ofzo.
14 juni 2007 19:52
raymus
Uuhm het is over het algemeen wel veilig. Maar het is zeer lastig als je gamer bent en aan lan party mee doet. Maar als je van sleutelen houd is het wel wat;) Anders ga je ff google ik denk dat je daar veel info vind. (Y)
15 juni 2007 17:01
louwrens
alleen graka is wel te doen met waterkoeling, die wordt het warmst , de rest krijg ik wel koel onder de 40graden Full load