Dan moet je even je kast open maken en het opmeten.
10 juni 2007 20:23
andredrummer
Ik heb precies de zelfde maten als Louwrens: ong. 22 bij 24cm
10 juni 2007 20:28
sjz
Wel, dan heb je geluk.
Brengt me bij de vraag: maakt Dell dan daadwerkelijk kleinere/specialere moederborden? (A)
10 juni 2007 20:28
andredrummer
Ik denk het wel, het is iniedergeval geen gewoon moederbord en misschien is het niet eens speciaal van dell maar het is natuurlijk ook een minicase dus als hp een minitower maakt zou dat ook wel zo'n soort mobo zijn.
10 juni 2007 20:38
djoey
even iets andere info.. die case van mes-tech is een behoorlijk slechte kwaliteit case.
als je van blik houdt (sweex style) moet je die kast kopen..
ook komt er op die kast heeeel snel schade..
(was eens bij een lan voor ong. 50people.. en waren 4 van die kasten;p allemaal vonden ze m klote... whaha..
(Just A Tip!)
10 juni 2007 21:17
andredrummer
Owke maar ik ga denk ik oowk niet naar een lan ofzow en het is meer een beetje om het feit dat ik een dvd brander en een nieuwe videokaart wil daarna zien we wel weer verder...
10 juni 2007 21:24
blacksorcerer
anderhalve pagina terug stelde ik deze vraag al, maar volgens mij is een beetje langsgekeken terwijl het me iets best logisch lijkt:
heb je of kan je niet eens gewoon bij iemand (in het gezin / familie / vrienden) z'n pc gewoon eens testen met je moederbord?
Verwijderen en weer inzetten kost veel tijd, maar je zou al eens gewoon kunnen opmeten waar alle gaatjes zitten, zodat je zeker weet wat voor een maat (wss dus ?ATX, ook wel mATX of m-ATX geschreven) je hebt.