Ik had graag een consistentere 5K gelopen. Straight 6: 45's zou de hele weg waarschijnlijk beter hebben gevoeld, maar ik ben blij dat ik niet begon met 7:15 en eindigde met 6:05, waardoor ik zou denken dat ik te veel in de tank had achtergelaten. Ik ging ALLES UIT van mijl 1 en ik had die ochtend geen snellere 5K kunnen draaien. Als ik de energie had om sub 6: 30 te rennen, zou ik mijn lichaam het laten doen zonder rekening te houden met
Nike Air Max Zero Mujer de helft die ik nog moest rennen. Missie volbracht.
De eerste paar kilometers waren zwaar. Ik was blij om met Michael te rennen terwijl we elkaar gewoon in elkaars tempo groeven en volhielden. We maakten de eerste paar mijl grapjes dat DIT een vreselijk idee was ... maar half serieus. We varieerden ergens tussen de 9-10 minuten mijlen voor de eerste 5, dan denk ik dat we een soepeler
Nike Air Vapormax Mujer ritme bereikten toen onze benen ontspanden van het sprinten van de 5K - ik geloof dat we beiden PR's zetten met Michael 11 eindigend bij mannen en beiden werden 3e in onze respectieve leeftijd groepen.
Het is Kerstmis en, omdat ik dit jaar bijzonder goed ben geweest, heeft Santa me beloond met een vroege uitgave van mijn boek The Lazy Runner. Het is nu beschikbaar op Amazon en iBooks om te lezen op je iPhone, iPad of computer. Je kunt het ook krijgen in de Kobo-winkel en vrijwel elke andere leverancier van goede e-boeken.
Dit is wat de uitgevers erover zeggen ...
Het boek biedt tips over motivatie en hoe je hardlopen leuk kunt maken - een praktische, "wat ik wou dat ik het wist" -kant, inclusief het kopen van een set en het kiezen van races - plus een verhaal dat Laura's vooruitgang volgt van de bank voor de tv naar een marathon
Nike Air Presto Femme van minder dan 4 uur lopen.
Het is een inspirerend verhaal en een essenti?le beginnersgids. Het boek volgt de hoogtepunten en dieptepunten van Laura Fountain, van beginnende als een beginnende hardloper tot het voltooien van haar eerste marathon en vervolgens beginnen met het beitelen van seconden van haar persoonlijk record. In eerste instantie niet in staat om 400 meter te rennen zonder te stoppen, heeft Laura nu vijf marathons voltooid, de meest recente in minder dan vier uur.
Omdat het Kerstmis is, deel ik de liefde en geef ik je ook een klein cadeautje. Als je het boek leest en een recensie plaatst (het hoeft niet flatterend te zijn omdat ik helemaal voor redactionele integriteit ben), zowel van je blog als op Amazon, stuur ik je een van mijn zeer mooie pin-badges.
Ik moet 50 badges versturen, dus kom snel binnen! Stuur me
Nike Air Max Command Damen een link naar je recensie en je adres en de postfee?n doen de rest (mits je in het VK woont - sorry).
Ik kon echtgenote en de First Lady rond mijl 7 zien ... stoppen om hen knuffels en kusjes te geven en ik kreeg zelfs een blauwe koebel van iemand op mijl 6 die ik aan de First Lady gaf. Michael ging verder en ik speelde inhalen voor de volgende mijl of zo. Nogmaals, als hij er niet was
Nike Air Max Command Femme geweest, zou ik veel langzamer zijn gegaan. Ik begon me af te vragen of sub-2 een mogelijkheid was. Ik heb de cursus vorig jaar gedaan, dus ik wist precies wat ik kon verwachten en als ik sterk bleef rennen en profiteerde van de laatste kilometer bergafwaarts, was het een mogelijkheid.
Michael was na mijl 9 duidelijk voor me vertrokken en ik kon hem niet meer zien. Ik deed mijn best om hem als een "konijn" te gebruiken en in te halen, maar het zag er
Nike Air Max 2017 Herren steeds minder waarschijnlijk uit omdat ik het zicht verloor. Ik was in staat om 7:39 mijl af te leggen voor 11 en een 7:47 voor mijl 13, maar mijn sub-2 hoop ging verloren met een 8:50 mijl 12 met een paar looppauzes. Ik sprintte de laatste 100 meter in de hoop om de status van sub-2 te herwinnen, maar ik passeerde de finishlijn na 2 uur en 12 seconden (9:10 gem.) - zo dichtbij, maar
Adidas Superstar Womens toch zo ver weg.