Goed nieuws, als je een hardloper bent, ben je veel beter voorbereid dan de gemiddelde persoon om Kerstmis te overleven. Hetzelfde geldt voor een apocalyps, maar omdat Kerstmis de meest urgente van de twee scenario's is,
Nike Air Max Command Femme zal ik die nu behandelen.
U moet dit benaderen met hetzelfde planningsniveau als een marathon. Zorg dat je brandstofstrategie goed is en je bent meteen thuis voordat je het weet. Begrijp het verkeerd en je zult de muur raken en jezelf opnieuw in een struik moeten herbeleven voordat je ding dong vrolijk kunt zeggen op hoog. Voor een marathon neem ik om de vijf mijl gels, plus water en misschien een paar Jelly baby's
Nike Air Max 270 Homme daartussen - allemaal ondersteund door een maag voering kom van een paar uur eerder. Voor een kerstfeest vertaalt dit zich in een burrito voor de lunch, een paar pinten Guinness voor wat slow-release alcohol gevolgd door een energie-uitbarsting van rum en cola rond mijl 18. Net als de marathon begint hydratatie de dag vóór het grote evenement. Zorg ervoor dat je voldoende water krijgt en uitgerust bent in de aanloop
Nike Internationalist Femme naar het feest.
Dit is waar hardlopers uitblinken. Wat je na de race ook doet, is precies wat je na het feest zou moeten doen. Bereik uw favoriete elektrolytendrank - Nuun, kokoswater of cola en geniet ervan. Een post-party maaltijd van koolhydraten en eiwitten is aan te raden - ik stel voor een gebakken eiersandwich met ketchup voor het ontbijt.
De kans is groot dat iemand op kantoor met een camera rond het kerstfeest
Nike Air Pegasus 83 Homme ronddwaalt en dat de resulterende portretten van jou in je ironische jumper die met de kerstboom probeert te dansen op Facebook verschijnen. Maar je bent een hardloper - je hebt slechtere racefoto's gehad dan dit, je kunt er afstand van doen. Het goede nieuws is dat er, in tegenstelling tot Marathon Photo, waarschijnlijk geen ? 30 in rekening wordt gebracht voor deze afbeeldingen. En ook, je bent tenminste niet deze kerel.
Je belangrijkste excuus om je verplichtingen te ontzeggen die je liever hebt verbonden met de verlichting van de volgende deur dan mee te doen, is 'Sorry, ik moet gaan hardlopen'. Marathon trainingsseizoen begint nu. Een run op eerste kerstdag is een van de beste van het jaar - er is nauwelijks verkeer of voetgangers om je in de weg te staan ??en je kunt een kerstmuts dragen en je feestelijk voelen.
Ik
Nike Air Pegasus 83 Femmehad een spannend raceweekend in de rij voor Rock'n Roll Roll Angeles en het aanvalsplan was een agressief plan. Kom om 7 uur op de startlijn en ren zo snel mogelijk de 5K ... ren dan de paar blokken TERUG naar de startlijn en loop de halve marathon die OOK om 7 uur begon. Ik was het hele weekend actief als onderdeel van het Got Chocolate Milk Team en we hadden een ontmoeting met sociale media en tweet gepland voor de expo
Nike Air Max 270 Femme op zaterdag. Dit geeft me natuurlijk de perfecte kans om ANDEREN aan te moedigen om met me mee te doen op deze waanzinnige dubbele-racedag en een uitstekende gelegenheid om alle foto's te maken.