Ik had een vraag over games op vista, ik heb vandaag halo 2 aangeschaft een schietspel voor de mensen die niet weten wat het is. Maar als ik em probeer te instaleren krijg ik van je basisscore van je grafische bla bla is niet hoog genoeg weet u zeker dat u door wilt. Ik koos voor ja en even later komt een error omdat er iets mis was met een bestand ofzo. Mijn vraag is ligt het aan mij video kaart dat het spel niet werkt. En hoe kan ik dit probleem oplossen moet ik een stuurprogramma instaleren ofzo MIJN VIDEO KAART IS= ASUS RADEON 9600. Ik hoop dat ik snel reacties krijg want ik wil slapen.
08 juni 2007 00:44
blacksorcerer
[size=9][color=blue]Een nietszeggende en in hoofdletters geschreven titel als 'HULP NODIG SNEL!!!!' is niet toegestaan op TweakWindows, vandaar dat ik deze gewijzigd heb. Lees de regels!
Daarnaast kan je toch gewoon gaan slapen als je dat wil, het is maar een spelletje, zo belangrijk is het niet...
Wellicht zal je een nieuwe grafische kaart moeten aanschaffen aangezien de 9600 gewoon al een oud beestje is. En je moet inderdaad normale drivers van ATI (van hun site dus) ff installen.[/color][/size]
08 juni 2007 01:39
christiaan
Ik neem aan dat je kaart gewoon te slecht is, als hij al aangeeft dat je kaart niet goed genoeg is, dan lijkt me dat toch duidelijk? Beetje zonde van je gekochte spel haha
08 juni 2007 07:51
masterwillems
kijk eens bij de minimale systeem eisen ik weet namelijk zeker dat je videokaart niet aan de eisen voldoet. (anders zou hij die eror ook niet geven ;) )
edit: de minimale systeem specs:
System: Intel Pentium IV 2.0 GHz or equivalent
RAM: 1024 MB
Video Memory: 256 MB
Hard Drive Space: 7000 MB
08 juni 2007 09:47
keitaro
[quote=69359]
Wie gaat dan ook 1 van de nieuwste games spelen op een 9600... -_-
daarnaast hoop ik wel dat je Vista hebt.. :$ anders kun je ook nog vista aanschaffen.. dan is Halo 2 wel even een duur klusje
08 juni 2007 13:23
masterwillems
lees zijn openingspost eens ;)
08 juni 2007 13:58
danox!
sry :$
08 juni 2007 15:19
nino
Nou ik ben net bij de winkel geweest waar ik em gekocht heb en die zeiden idd dat ik de nieuwste ati drivers moest instaleren. Ben ik nu mee bezig en die man zei dat mijn kaart em makkelijk aan kan maarja nog andere tips? zegt de nvidia geforce 5100 wat