Hoi mensen, ik wou dus een nieuwe videokaart en ik houd niet van bestellen..:P
Dit is de enigste winkel met kaarten, maar ik zelf heb deze kaarten gezien voor hele andere prijzen!
Kijk eens..
Ohjaa er staan ook niet eens bij of het DDR 1, DDR 2 of DDR 3 is..
05 juni 2007 18:46
mitashi
www.alternate.nl ;)
05 juni 2007 18:49
sjz
danox! houd niet van bestellen, dus Alternate is geen oplossing.
Die kaarten zijn nogal geprijsd ja. Je kan beter eens een andere winkel zoeken dan.
05 juni 2007 18:56
louwrens
heb je geen pcwinkel je dorp of een winkel die pc onderdelen verkopen?
05 juni 2007 19:05
leviathan
Er zal vast geen andere winkel in de buurt zijn? Dan zal die SYSTEM:CARE wel vrij spel hebben.
Geen concurrentie, lekkere prijzen, klanten die niet van bestellen houden komen toch wel.
Misschien iets uit je omgeving een zaak met betere prijzen? Het valt te overwegen en te kijken of je de benzine of andere vervoerskosten er uit kunt halen.
05 juni 2007 19:10
mitashi
waar woon je ? ik raad je Computerland(mijn favoriet) of Norrod aan .. ;) Compell ook goed maar ook niet al te goedkoop
05 juni 2007 19:12
masterwillems
Danox je kan ook voor paradigit gaan, je besteld wat, je krijgt een e-mail wanneer je hem kan ophalen en je betaald gewoon daar in de winkel.
05 juni 2007 19:38
danox!
We hebben ook nog www.kape.nl en een nog iets anders.. maar niet met prijslijsten.. wel computerwinkels die vanalles verkopen.. maar om daar iets te bestellen is nogal moeilijk ik bedoel.. je kan hoogstens zeggen deze videokaart wil ik naam etc. terwijl er geen prijslijst is!
[offtopic]@Mitashi: volgende keer [noubb]http://[/noubb] ervoor zetten, dan kunnen mensen er gelijk op klikken of de url tag gebruiken zie, is onder luilakken hier(A):P [/offtopic]
[color=violet][size=8]Mod: noubb en offtopic tags toegevoegd[/size][/color]