ik ken battlefield onder BF maja.. bf 1942 speel k nou veel :o is echt vet mooie game.. ik heb echt andere monitor nodig zodat k alles op 1024x768 kan zetten.. gister ff gedaan..beeld is dan nog mooier..dus heb grotere monitor nodig :p komt wel.... :h
11 juli 2005 12:39
djoey
ik ken battlefield onder BF maja.. bf 1942 speel k nou veel :o is echt vet mooie game.. ik heb echt andere monitor nodig zodat k alles op 1024x768 kan zetten.. gister ff gedaan..beeld is dan nog mooier..dus heb grotere monitor nodig :p komt wel.... :h
11 juli 2005 12:40
keitaro
BF 1942 heb ik net weer gespeeld, je moet mijn Xfire profiel maar is opzoeken (heet: ionkeitaro) die houd mijn tijden bij van de game's die ik speel, BF heb ik alweer 6 uur ofzo op zitten (kan het niet zo vaak spelen, want zit in achter huiskamer pc en daar lopen mijn broers ook rond en die mogen de game niet zien want is te agressief, en mijn pc is bijna klaar). Ik heb de game net een week of anderhalf... ik vind het geweldig, als mijn pc klaar is komt ook zekers te weten BF2 op...
11 juli 2005 13:07
djoey
[quote]keitaro zei op: 11/07/2005 - 13:07
kan het niet zo vaak spelen, want zit in achter huiskamer pc en daar lopen mijn broers ook rond en die mogen de game niet zien want is te agressief[/quote]
Hoezo mogen hun t dan niet zien ?:o
11 juli 2005 13:37
keitaro
Wel, mijn broertjes zijn nogal agressief de laatste tijd (alles na doen, stokken ombouwen tot geweren, stenan als handgranaat en naar auto's gooien) en dat vinden mijn ouders niet zo fijn, aangezien mijn eigen pc nog 2 onderdelen mist (HD en videokaart, de rest is onderweg) moet ik het hier op doen, maar ze mogen dat niet zien, ik mag zelfs niet eens een snalkoppeling lpaatsen op het bueaublad anders zien ze dat deze game er op staat. Zodra mijn pc klaar is kunnen en mogen ze er nooit op, slot op de kast, dus kan nooit aan zonder de sleutel, en een wachtwoord er op... dan kan ik gamen zoveel als k wil (werd wel weer tijd).
11 juli 2005 16:18
djoey
ohwja.. snap k wel van je ouders ja..en een eigen pc is zowieso wel chillnooit t gezijk ofzo van.. ik wil op de pc.. ofzo
11 juli 2005 16:33
keitaro
Idd, daarom ook deze pc, maar ze mochten er toch nooit meer aankomen, op mijn oude pc moesten ze zelfs van mijn ouders, anders gooiden ze hem uit het raam (eigen geld van gekocht, maar goed). toen hadden ze hem zo verziekt, kreeg ik melding: uw pc's ram geheugen is beschadigt, u krijgt nu nog maar 49% van uw ram in werking. U kunt nieuwe ram aanschaffen of anders repareren... (zo in mijn taal gezegt). toen ben ik het gaan repareren, en gelukt, nou ja bijna dan... (ik volgde de repareer modus die in XP zelf zat, kon ik zo volgen en klaar) maar ik had toen 256 mb ram, na de reparatie nog maar 240 ram... gewoon 16 mb ram naar de hell... ik erg pissed, ouders ook, mochten ze nooit meer aan mijn pc komen.
11 juli 2005 17:41
djoey
sow.. jah..das echt balen.. godver..hoe krijg je dat voor elkaar :|
11 juli 2005 17:44
keitaro
Wat, dat mollen of repareren, mollen weet ik niet, dat deden broers. Maar repareren was echt simpel, blijkbaar heeft XP een eigen repareer module/stappenplan, ik kreeg dus dat stappenplan en volgde die (moes heel diep in de pc, moes via uitvoeren en een of andere code) na velen uren de stappen volgen en doen wertke hij weer voor ~95%...
11 juli 2005 20:04
djoey
mjah. dat slopen.. weet iemand anders hoe je je ram kan slopen ?:P