8500GT passieve koeler.
mei 2007
-
djoeyBeste TW'ers !
Ik heb een 8500GT vga kaart maar nu vind ik dat de fan kabaal maakt..
(is wel stil maar rest van pc is zo stil dat die dus kabaal maakt :P)
nu wil ik weten wat jullie ervaringen zijn met passieve koelblokken van derden (zalman, arctic enz)
het mag een actieve zijn (dus met fan) maar moet dan fluister stil zijn.
Weet iemand een goede koeler voor de 8500 ?
k ben ondertussen ook goed hard opzoek naar reviews ed dus niet zeggen tjek google oid
k doe mn best.. en ik wil gewoon meningen + ervaringen
(en natuurlijk support :P)
TnQ alvast !
[edit] zal deze passen ? lijkt me wel wat namelijk
http://www.thermaltake.com/product/Liguid/All-In-One/cl-w0052/cl-w0052.asp#specification
[/edit]31 mei 2007 20:29 -
danox!Is die kaart nou origineel passief gekoeld? Of wil je hem juist passief gekoeld hebben?31 mei 2007 21:34
-
bj farmoreIk denk dat die koeler zo duur is dat je beter een duurdere videokaart had kunnen kopen:P
Maar misschien is dit wat?? Als je hem gewoon op lage toeren laat draaien dan is die erg stil. Maar weet niet of die op een 8500GT past, dat is er nog niet bij gezet of uitgeprobeert.
En is er geen passive versie te koop van de 8500GT?? anders kun je hem nog inruilen en laten vervangen door een passive.31 mei 2007 21:41 -
djoeyhij is actief gekoeld.. maar is een kleine fan.. dus meeste koelers zijn goed genoeg.. probleem is dat nergen wor aangegeven of ie op de 8500gt past..31 mei 2007 21:49
-
louwrenszalman is nog bezig met de 8serie koelers31 mei 2007 21:59
-
keitaro[quote=68703]
Volgens mij ook ja want ik was van de week aan het gluren naar zalman of thermaltake coolers voor een XFX 8600GT XXX. Maar zalman.co.kr site laat me nogal in de steek met info voor de 8 series. Denk dat die idd ook nog niet uit zijn.
Wat ik doe met mijn XFFX 6600 GT, die standaard cooler maakt ook kabaal, echt flink kabaal ??
Met RivaTuner heb ik ingestelt dat die 2D, windows dus zeg maar, maar 25% fan speed mag doen. Dan hoor ik hem totaal niet meer. Tijdens games gaat die wel kabaal maken. Maar dan overheersen me boxen, of headset toch wel XD31 mei 2007 22:28 -
louwrensop de zalman site http://zalman.co.kr staan nu alleen waterkoelblokken voor de GTX en GTS31 mei 2007 23:10